چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار

    Using social networking,الگو,ترجمه Using social networking and semantic web technology in software,دانلود ترجمه Using,دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی,دانلود مقاله کاربرد شبکه های اجتماعی,شبکه,شبکه های اجتماعی,کاربر شبکه های اجتماعی,مطالعه موردی,مهندسی نرم افزار,وب معنایی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه…

  • طرح توجیهی و کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

    پروژه کارآفرینی بسته بندی چای تی بگ,توجیه مالی مراحل تولید چای کیسه ای,طرح توجیهی تولید چای و قهوه,طرح توجیهی و کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری,طرح کسب و کار تولید چای کیسه ای,فرایند تولید چای سبز,کارافرینی بسته بندی چای…

  • تحقیق بررسی تمايلات سرمايه گذاران و واكنش بازار سهام به اخبار سود در بورس

    تحقیق بررسی تمايلات سرمايه گذاران و واكنش بازار سهام به اخبار سود در بورس برچسب ها: تحقیق بررسی تمايلات سرمايه گذاران و واكنش بازار سهام به اخبار سود در بورسدلیل هایی برای واکنش های متفاوت بازارشباهت بین انتظارات سرمایه گذارنتاثیر…

  • تحقیق بررسی قانون حفاظت محیط زیست

    اسلام و محيط زيست,انواع محيط زيست,تاريخچه و تحول حقوق محيط زيست در ايران,تحقیق بررسی قانون حفاظت محیط زیست,تحقیق در مورد قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست,جرم زيست محيطی,حفاظت محيط زيست,دانلود مقاله قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست,قوانين و مقر دانلود…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش توفیق در تجارت وهوش های چند گانه (فصل 2)

    توفیق در تجارت وهوشهای چند,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),مبانی نظری,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش توفیق در تجارت وهوشهای چند گانه (فصل 2),مبانی نظری توفیق در تجارت وهوشهای چند گانه (فصل 2)…

  • پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي

    پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي برچسب ها: آموزش الگوریتم مورچگانالگوریتم کلونی مورچگان pdfفلوچارت الگوریتم کلونی مورچگانالگوریتم کلونی مورچه ها pptپارامترهای الگوریتم مورچگانالگوریتم کلونی مورچگان docفلوچارت الگوریتم مورچهجزوه الگوریتم مورچگان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي…

  • تحقیق بررسي رابطه بين فشار رواني و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر و پسر

    تحقیق بررسي رابطه بين فشار رواني و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر و پسر برچسب ها: تحقیق بررسي رابطه بين فشار رواني و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر و پسر پیشرفت تحصیلیپایان نامه فشار روانیتحقیق پیشرفت تحصیلی دانش آموزانتاریخچه فشار…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم عدم تقارن اطلاعاتی با هموارسازی سود (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش هموارسازی سود و مفهوم آن,پيشينه تحقيق مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی,دانلود مباني نظري مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی,مباني نظري هموارسازی سود و نحوه ی محاسبه ی آن,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم عدم تقارن اطلاعاتی با هموارسازی سود (فصل دوم)…

  • پاورپوینت طراحی سوالات مفهومی و استاندارد

    پاورپوینت طراحی سوالات مفهومی و استاندارد برچسب ها: اصول طراحی سوالات امتحانی استاندارداصول طراحی سوال استاندارداصول طراحی سوال استاندارد ریاضیویژگی سوالات استانداردچگونگی طراحی سوالات امتحانینرم افزار طراحی سوالانواع سوالات امتحانینمونه سوالات حیطه شناختی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طراحی سوالات…

  • ادبیات نظري پژوهش تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم)

    ابعاد,ادبیات,پژوهش,تعریف,خودپنداره,دوم,فصل,نظري دانلود فایل اصلی ادبیات نظري پژوهش تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد خودپنداره (فصل دوم) در 26 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه و ریشه گیاهان

    بافت زمینه ای,بافت های حاصل از تقسیم مریستم ها,برش ساقه و ریشه در گیاهان علفی,پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه و ریشه گیاهان,مریستم راسی,مناطق مریستمی دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه و ریشه گیاهان از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه…

  • پیشینه و مبانی نظری حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود

    پیشینه و مبانی نظری حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود دانلود پیشینه و مبانی نظری حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب، استرس و افسردگی (فصل دوم)

    ادبیات نظری اضطراب,استرس و افسردگی,پیشینه تحقیق اضطراب,چارچوب نظری اضطراب,شخصیت تیپ آ,شخصیت نوروتیک,فصل دوم پایان نامه اضطراب و استرس,مبانی نظری اضطراب دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب، استرس و افسردگی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…

  • راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution

    راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution دانلود راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution توسط: Chess Teacher Emmanuel Neiman فرمت: PDF نسخه اورجینال با قابلیت چاپ و کپی…

  • پاورپوینت آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری

    پاورپوینت آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری دانلود پاورپوینت آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری،در حجم 202 اسلاید قابل…

  • پیشینه و مبانی نظری آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله

    پیشینه و مبانی نظری آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله دانلود پیشینه و مبانی نظری آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله دسته بندي :…

  • تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل

    تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل برچسب ها: تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل رفتن به سایت اصلی تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق  ارزش هاي زيست محيطي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی و بازار بورس,پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی,چارچوب نظری تأمین ما,فصل دوم پایان نامه بازار بورس و تأمین مالی,مبانی نظری بازار بورس و تأمین مالی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آثار تربیتی حج از دیدگاه روایات

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آثار تربیتی حج از دیدگاه روایات دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آثار تربیتی حج از دیدگاه روایات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری آثار تربیتی حج…

  • بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)

    بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل) برچسب ها: پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)پروژه بررسی عوامل موثر بر…

  • پاورپوینت نکات جالب قرآن

    پاورپوینت نکات جالب قرآن برچسب ها: نکات آموزنده قرآنیدانستنی های جالب قرآنیمطالب قرآنی جالبعجایب قرآنیاطلاعات عمومی درباره قرآنمطالب قرآنی زیباقرآن چیستانشا در مورد خواندن قرآن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نکات جالب قرآن دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و…

  • پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی

    پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مفاهیم و ویژگیهای خط مشی ، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش بخشی از متن:…

  • پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی

    پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی دانلود پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نظام حسابداری بخش عمومی ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: حسابداری ودایع: ودیعه…

  • بررسی تحليلي بر عوامل مرتبط با تغييرات سود تقسيمي و تغييرات سود آتي در بازار سرمايه ايران

    بررسی تحليلي بر عوامل مرتبط با تغييرات سود تقسيمي و تغييرات سود آتي در بازار سرمايه ايران برچسب ها: تحقیق تغییرات سود تقسیمی پروژه حسابداری تغییرات سود هر سهم تغييرات سود آتيبررسی تحليلي بر عوامل مرتبط با تغييرات سود تقسيمي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني وتوجه بیرونی ودرونی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني وتوجه بیرونی ودرونی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني وتوجه بیرونی ودرونی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني وتوجه بیرونی ودرونی…

  • پیشینه ومبانی نظری بیماری عروق کرونر

    پیشینه ومبانی نظری بیماری عروق کرونر دانلود پیشینه ومبانی نظری بیماری عروق کرونر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماری عروق کرونر همه گیر شناسی بیماری قلبی _ عروقی بر اساس اطلاعاتی که از…

  • طرح توجیهی تولیدی پنپرز و پوشک بچه

    توجیه فنی اقتصادی کارخانه تولید پ,خرید پروژه کارآفرینی تولید پوشک بچه,دانلود رایگان طرح توجیهی خیاطی,طرح توجیهی تولید انواع پوشک کامل بچه,طرح توجیهی تولیدی پنپرز بچه,طرح تولید پنپرز,کارخانه تولید نوار بهداشتی,هزینه راه اندازی خط تولید پوشک بچه دانلود فایل اصلی طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی

    پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی دانلود پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری رقیبگرایی مقدمه امروزه موفقیت شرکتها و مؤسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان…

  • پایان نامه معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان

    برنامه فیزیکی طراحی مهد کودک,پایان نامه معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان,رساله معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان,ضوابط و سرانه های مورد استفاده در طراحی مهد کودک,طراحي مع,مطالعات معماري طراحی مهد کودک,معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان دانلود فایل اصلی…

  • رساله و پایان نامه معماری طراحی مجموعه جهانگردی

    پایان نامه معماری طراحی مجموعه جهانگردی,دانلود مطالعات و رساله,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی مجموعه ایستگاه راه آهن,طراحی مجموعه جهانگردی,مطالعات معماری طراحی مجموعه جهانگردی,معماری طراحی مجموعه جهانگردی دانلود فایل اصلی رساله و پایان نامه معماری طراحی مجموعه جهانگردی از سایت…

  • تحقیق بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری، جسارت و خودكارآیی فرزندان آنها

    پایان نامه بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری,تحقیق بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری,جسارت,جسارت و خودكارآیی فرزندان آنها,خودباوری,کمال گرایی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری، جسارت و خودكارآیی فرزندان آنها از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش وآموزش حین کارکارکنان وتجربه ایران وجهان در این باره

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش وآموزش حین کارکارکنان وتجربه ایران وجهان در این باره دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش وآموزش حین کارکارکنان وتجربه ایران وجهان در این باره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود پنداره

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود پنداره دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود پنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خود پنداره 2 - 3 - 1 تعاریف خود پنداره 2 - 3 - 2منابع…

  • پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS

    his دانلود فایل اصلی پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS از سایت دانلود فایل پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS در حجم 135 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: چکیده : HIS…

  • مبانی نظری تحقیق کارکرد خانواده

    مبانی نظری تحقیق کارکرد خانواده دانلود مبانی نظری تحقیق کارکرد خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعاریف و مفاهیم کارکرد خانواده راهبردهای خانواده رويكردها و ديدگاه ¬ هاي تبيين خانواده رویکرد چند نسلی…