مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری)

پيشينه نظري,چارچوب نظري نام تجاری چیست,دانلود مباني نظري برند سازی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد برندسازی و مدیریت برند,مباني نظري اصول برند سازی,مباني نظري مديريت ارزش برندسازی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری)(فصل دوم) در 53 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران در ایران برای اولین بار در سال 1304 قانونی برای ثبت و حمایت نام تجاری و صنعتی تصویب گردید که بعدها در سال 1310 مورد تجدید نظر قرار رفت . علاوه بر قانون مزبور و آیین نامه اجرایی ان ، ماده 249 ، قانون مجازات عمومی نیز مواردی را برای حمایت از نام تجاری ثبت شده ، پیش بینی نموده است . آیین نامه قانون ثبت نام تجاری که بدواً در سال 1310 به تصویب رسیده بود در سال 1337 مورد تجدید نظر قرار گرفت . رواج علایم تجاری و توسعه فروش اجناس تحت علائم تجاری در تجارت بین المللی باعث گردید که کشورهای مختلف برای حفظ تولیدات خود و جلوگیری از تجاوز دیگران به حقوق تجار صاحبان صنایع، مقررات بین المللی وضع نمایند که علامت تجاری نه تنها در کشور آنها مصون از تعرض باشد بلکه در کلیه ممالک مورد حمایت قرار گیرد زیرا اجناس کارخانجات فقط در یک کشور به فروش نمی رسد بلکه در تمام دنیا عرضه می شود . از این رو در پایان قرن نوزدهم اتحادیه ای برای حمایت مالکیت صنعتی بین چند دولت تشکیل گردید، دولت ایران نیز طبق قانون 14 اسفند 1337 به این اتحادیه ملحق گردیده است(جلال زاده، 1385).تعاریف برندبه طور کلی هر مفهومی برای تبیین نیاز به تعریف دارد.بسیاری از مفاهیم در نزد متخصصان گوناگون تعابیر متفاوتی دارد از آنجا که هر کدام از محققین با توجه به چهارچوب ذهنی خود به مفهوم مورد نظر می نگرند. تعدد تعاریف و تدابیر امری طبیعی و غیر قابل اجتناب می باشد برند نیز از جمله مفاهیمی است که تعابیر مختلفی از آن وجود دارد لذا سعی شده است در این مجموعه به شاخص ترین تعاریف آن اشاره شود . کمیته (انجمن) بازاریابی آمریکا (1960) اینگونه برند را تعریف می کند یک نام،واژه،سمبل یا طرح یا ترکیبی از آنها است که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده با گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آنها از سایر رقبا می باشد.یک برند به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه می کند.تا آن محصول یا خدمت ازسایرین متمایز گرد.این تمایز ها می تواند کارکردی منطقی یا ملموس و حتی غیر ملموس داشته باشد . فیلیپ کانلر نیز تعریف متشابه با تعریف انجمن بازاریابی آمریکا مطرح کرده است : یک نام : عبارت ، اصطلاح ، نشانه ، علامت ، نماد ، طرح یا ترکیبی از آنها که هدف ان معرفی کالا یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکتهای رقیب متمایز می سازد. البته تعاریف مطرح شده جامع و مانع نیستند چرا که انتقادهایی بر آنها وارد می باشد شاید اولین انتقاد بر تعاریفی باشد که انجمن آمریکا از برند مطرح کرده است. در تعریف انجمن بازاریابی آمریکا بیشتر بر محصول و ویژگی های ظاهری آن متمرکز شده است.در حالی که برندها نه تنها برای محصولات مصرفی بلکه مکان ها، سازمان ها یا مردم نیز بکار می روند . تعاریف دیگری که از برند آمده ریچارد کوچ در لغت نامه مدیریت مالی خود برند را این گونه تعریف می کند یک طرح یا نام بصری که به یک محصول و یا خدمت داده شده تا آن را از محصولات رقبا متمایز کند و به مشتریان اطمینان دهد  که محصول کیفیت عالی و پایدار دارد.برند عبارت است از تعهد و وعده ای که در هر فعالیت بازاریابی هر حرکت و تصمیم گیری سازمانی هر تعامل بیشتری در آنها می دهید و تلاش می کنید تا در بلند مدت به آن وفادار بمانید(ژیواک، 1385، ص 13).فرکوهی (1989) بیان می دارد « برند» یک نام ، نشانه یا مارکی است که به ارزش یک محصول و اهداف کارکردی اش می افزاید (smith, 2007, p70). محصول چیزی است که در کارخانه ساخته می شود در حالی که برند چیزی است که توسط مصرف کننده خریداری می شود.محصول ممکن است توسط رقیب کپی شود ولی برند یکه و بی نظیر است محصول می تواند با سرعت قدیمی شود حال آنکه یک برند موفق در زمان نمی گنجد (Myers, 2003.p39). از سویی یک نام و نشان تجاری موفق از 3 منظر تحت فشار قرار دارد :یک نام و نشان تجاری وابسته به درک مشتریان می باشد. درک و احساس مشتریان تحت تأثیر مشخصات ارزش افزوده محصول می باشد و ویژگی های ارزش افزوده باید با نیازهای مشتریان هماهنگ باشد (Rowley,2004.p229).پیشینه پژوهش- تحقیقی با عنوان ” بررسی تأثیر استراتژي تعمیم نام تجاري بر نگرش مصرف کنندگان از محصول جدید” که توسط محبوبه ربیعی در آذر 1382 در دانشگاه الزهرا انجام شده است به بررسی تناسب بین محصول اصلی،قابلیت جانشینی دو محصول اصلی و فرعی، میزان مکمل بودن محصول اصلی و جدید، قابلیت انتقال مهارت ها و تجهیزات ساخت از محصول اصلی به محصول جدید با نگرش مصرف کنندگان و رابطه معنی دار آنها پرداخته است.    – محمد رحیمی هلري1384،در دانشگاه شهید بهشتی براي اخذ درجه کارشناسی ارشد، در پژوهشی با عنوان بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ مصرف کننده به بررسی برند ایرانول با استفاده از مدل چهار بعدي آکر پرداخت. نتایج حاصل از این پژوهش حاکی از آن است که سه بعد وفاداري به برند، آگاهی از برند و تداعی برند بر هر دو پاسخ مصرف کننده یعنی قبول گسترش دامنه برند و تمایل به توصیه برند به دیگران اثر مثبت و معنادار دارد.این رابطه براي کیفیت ادراک شده تأیید نشده است.رابطۀ بین ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کنندگان نیز مثبت و شدید است. در بین عوامل موثر بر خرید روغن موتور ایرانول، عوامل قیمت،توصیه تعویض روغنی،کیفیت، شهرت برند و دسترسی، بالاترین اولویتها را دارند.در این پژوهش بر اساس طیف لیکرت،امتیاز برند ایرانول 17/3 یعنی بالاتر از متوسط ولی در ابعاد وفاداري به برند، تداعی برند و کیفیت ادراك  شده برند پایین تر از متوسط می باشد. ارزش ویژه برند ایرانول برابر با 75/2 می باشد.  فهرست مطالبمقدمه    1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران    2-2 تعاریف برند    2-3 معانی نام و نشان تجاری    2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری    2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده    2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی    2-5 برندسازی    2-6 وجود برند    2-7 ارزش ویژه برند    2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر    2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار    2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند    2-11 مدلهای ارزش ویژه برند    2-12 مدل ارزش ویژه آکر    2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند    2-14 بسط برند    2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش    2-16 تناسب درک شده از برند    2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب    2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند    2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن    2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر    2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول    2-20 مزایای بسط برند    2-21 مروری بر تحقیقات پیشین    2-21-1 تحقیقات خارجی    2-21-2 تحقیقات داخلیمنابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری) دانلود مباني نظري برند سازی چیست مباني نظري اصول برند سازی مباني نظري مديريت ارزش برندسازی فصل دوم پايان نامه ارشد برندسازی و مدیریت برند چارچوب نظري نام تجاری چیست پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت رنگ ها

    پاورپوینت رنگ ها برچسب ها: تحقیق درباره ی رنگ هاطیف رنگ هاانشا درباره ی رنگ هاهمه چیز درباره رنگ هاترکیب رنگ هاروانشناسی رنگ هااسامی رنگ ها به انگلیسیدایره رنگ ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رنگ ها دسته بندي :…

  • مبانی نظری تاریخچه بهزیستی در ایران

    مبانی نظری تاریخچه بهزیستی در ایران دانلود مبانی نظری تاریخچه بهزیستی در ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تاریخچه بهزیستی در ایران ادبيات پژوهش ارائه خدمات اجتماعي ، اقتصادي در راستاي…

  • دانلود پاورپوینت شیمی پیش دانشگاهی - بخش 1 - سینتیک شیمیایی

    دانلود پاورپوینت شیمی پیش دانشگاهی - بخش 1 - سینتیک شیمیایی برچسب ها: تدریس شیمی پیش دانشگاهی اقاجانیآموزش شیمی پیش دانشگاهی فصل 4آموزش شیمی پیش دانشگاهی فصل سومصفر تا صد شیمی پیش دانشگاهیآموزش شیمی پیش دانشگاهی فصل دومجزوه شیمی پیش…

  • پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي

    پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي دانلود پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرسودگي شغلی و حمايت شغلي چهار چوب پژوهش چهارچوب…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال اضطرابی کودکان و درمان و مشاوره گروهی فصل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعريف و تبيين مفهوم فلسفه (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش تعريف و تبيين مفهوم فلسفه,پیشینه تحقیق فلسفه,تعريف و تبيين مفهوم فلسفه,چارچوب نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه,دانلود مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه,فصل دوم پایان نامه تعريف و تبيين مفهوم فلسفه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پیشینه تحقیق سلامت سازماني

    پیشینه تحقیق سلامت سازماني دانلود پیشینه تحقیق سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني سازمان سالم اصول اساسي سازمان ¬ هاي سالم اصل اول : ايجاد تيمي متحد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

    انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی…

  • بررسی ارتباط بین متغیرهای عدم اطمینان در جریان وجه نقد، ترکیب سرمایه، فرصت های سرمایه گذاری

    بررسی ارتباط بین متغیرهای عدم اطمینان در جریان وجه نقد، ترکیب سرمایه، فرصت های سرمایه گذاری برچسب ها: تاریخچه صورت وجه نقدجریانهای نقدیاهمیت جریان های نقدینظریه های مربوط به تقسیم سودمبانی نظری سود سرمایهبررسی ارتباط بین متغیرهای عدم اطمینان در…

  • تحقیق زندگینامه جامی

    تحقیق زندگینامه جامی دانلود تحقیق زندگینامه جامی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل عبد الرحمان جامی در سال 817 درروستای خرگرد جام متولدشد. او در روزگار کودکی، فارسی و عربی را از پدر خویش آموخت…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی اهمیت استراتژی مدیریت سرمایه در گردش (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی اهمیت استراتژی مدیریت سرمایه در گردش,ارزش افزوده نقدی از دیدگا,استراتژی های سرمایه در گردش,اهمیت مدیریت سرمایه درگردش,تغییرات سرمایه در گردش,روند سرمایه در گردش,عوامل موثر بر تغییرات قیمت سهام,نسبت های سرمایه در گردش دانلود فایل اصلی…

  • فایل مجموعه چندین پاورپوینت معرفی معماران ایرانی و خارجی و آثارشان

    فایل مجموعه چندین پاورپوینت معرفی معماران ایرانی و خارجی و آثارشان برچسب ها: دانلود پاورپوینت معرفی معماران مشهور ایران و جهان زاها حدید نورمن فاستر فرانک اون گلدبرگ میس وندوروهه پروفسور بهرام شیردلاستاد عبدالعزیز فرمان فرمایانپاورپوینت معماران ایرانی و خارجیپاورپوینت…

  • ادبیات نظری تحقیق اجاره انواع اجاره ارکان اجاره‌ی اشخاص

    ادبیات نظری تحقیق اجاره انواع اجاره ارکان اجاره‌ی اشخاص دانلود ادبیات نظری تحقیق اجاره انواع اجاره ارکان اجاره‌ی اشخاص دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اجاره الف ) اجاره در لغت ب ) اجاره…

  • ادبيات نظري سرسختی روانشناختی

    ادبيات نظري سرسختی روانشناختی دانلود ادبيات نظري سرسختی روانشناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرسختی تاریخچه سرسختی سرسختی روانشناختی یک سازه شخصیتی مثبت است که برای اولین بار توسط مدی و کوباسا در…

  • پاورپوینت منظومه شمسی

    پاورپوینت منظومه شمسی دانلود پاورپوینت منظومه شمسی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: ناهید دومین سیاره منظومه شمسی است که صبح و عصر در نزدیکی محل طلوع و غروب خورشید دیده می شود…

  • پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن

    پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن دانلود پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی…

  • بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان

    بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان برچسب ها: پایان نامه آلکسی تایمیاتیپ شخصیتیسبک‌هاي ابراز هیجانبررسی رابطه آلکسی تایمیا تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجانابعاد و مولفه‌هاي هیجاننظریه‌هاي تیپ شناختی شخصیتنظریه ۱۶ عامل شخصیت ریموند کتلنظریه پنج…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق اشتياق شغلي

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق اشتياق شغلي دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق اشتياق شغلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اشتياق شغلي علاقه به اشتیاق شغلی در دل تحقیقات در خصوص فرسودگی شغلی رشد کرد…

  • چارچوب نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی تعاریف، مفاهیم سرمایه فکری(فصل دوم)

    انواع سرمایه فکری,اهمیت اندازه گیری سرمایه فکری,تأثیر سرمایه فکری بر ارزش بازار,تاثير سرمايه فکري بر عملکرد مالي شرکت,تعریف سرمایه فکری چیست؟,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم,سرمایه فکری doc,سرمایه فکری در حسابداری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری تحقیق و پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی و یادگیری زبان انگلیسی(فصل دوم)

    ادبیات نظری محیط آموزش زبان انگلیسی,پایان نامه اهمیت آموزش زبان انگلیسی,پیشینه پژوهش تاریخچه توجه به محیط یادگیری,تحقیق رویکردهای آموزش زب,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی ویادگیری زبان انگلیسی(فصل دوم),مبانی نظری موقعیت و محیط یادگیری دانلود فایل اصلی مبانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق کیفیت حسابرسی و تجدید ارائه صورتهای مالی (فصل دوم)

    تاریخچه تجدید ارائه صورتهای مالی,تجدید ارائه صورتهای مالی و کیفیت حسابرسی,چارچوب کیفیت حسابرسی,چارچوب نظری و پیشینه تحقیق کیفیت حسابرسی و تجدید ارائه صورتهای مالی (فصل دوم),عوامل ایجاب کننده تجدید ارائه,محصولات کیفیت حسابرسی,نحوه تجدید ارائه دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار

    پیشینه و مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار دانلود پیشینه و مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی خودنظم بخشی رفتار طبق نظر…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانيک،فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانيک،فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC برچسب ها: گزارش کاراموزي فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC کاراموزي فرم مشخصات عناصر زمان بندي و نمودارهاي MAC کارورزي فرم مشخصات عناصر زمان بندي…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه

    پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی,تعریف انگیزش پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه,دلبستگی نوجوانان,سبک زن,فصل دوم دلبستگی به مدرسه,مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه,مبانی نظری دلبستگی,نظریه های انگیزش پیشرفت دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید انواع توپ ورزشی

    پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه تولید توپ ورزشی,پروژه کارافرینی تولید توپ فوتبال,توجیه اقتصادی خط تولید توپ,دانلود طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی ساخت توپ ورزشی,طرح کارافرینی تولید توپ پلاستیکی,طرح کسب و کار تولید توپ بادی دانلود فایل اصلی طرح…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع فلسفه مشارکت

    دانلود پاورپوینت با موضوع فلسفه مشارکت برچسب ها: معنی مشارکتمشارکت چیستانواع مشارکتتعریف مشارکت مردمیمشارکت و همکاری چیستحدیث مشارکتسایت مشارکتمفهوم مشارکتpdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع فلسفه مشارکت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • ادبیات نظری تحقیق مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,چارچوب نظری مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,فصل دوم پایان نامه مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,مبانی فقهی بازی با…

  • پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان

    پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان دانلود پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان،در حجم 75 اسلاید عمدتا قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی سنگ معدن تراورتن

    امکان سنجی سنگ معدن تراورتن,برآورد هزینه سنگ معدن تراورتن,دانلود طرح توجیهی سنگ معدن تراورتن,طرح توجیهی پیرامون سنگ معدن تراورتن,طرح توجیهی سنگ تراورتن,طرح توجیهی سنگ معدن تراورتن,طرح کارآفرینی سنگ معدن,طرح کسب و کار سنگ معدن تراورتن دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • پیشینه و مبانی نظری نظریه های شخصیت و تیپ شخصیتی

    پیشینه و مبانی نظری نظریه های شخصیت و تیپ شخصیتی دانلود پیشینه و مبانی نظری نظریه های شخصیت و تیپ شخصیتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 شخصيت شخصيت از واژه لاتين…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده خانواده جامعه کوچک است که معمولاً…

  • مبانی نظری تحقیق اهميت آموزش رياضيات

    مبانی نظری تحقیق اهميت آموزش رياضيات دانلود مبانی نظری تحقیق اهميت آموزش رياضيات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اهميت آموزش رياضيات 2 - 3 - 1 . چرا رياضي ؟ کاربرد ارقام کاربرد…

  • مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی (فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد)

    پيشينه پژوهش اضط,پيشينه نظري اضطراب اجتماعی,چارچوب نظري اضطراب اجتماعی گیلبرت,دانلود مباني نظري اضطراب اجتماعی و کم‌رویی,فصل دوم پايان نامه ارشد مهارت های اجتماعی,مباني نظري اختلال شخصیتی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال یادگیری دانلود فایل اصلی مبانی نظری اختلال…

  • بررسی بازده شرکتها به منظور ارزیابی اثر انتقال مالکیت به بخش خصوصی

    بررسی بازده شرکتها به منظور ارزیابی اثر انتقال مالکیت به بخش خصوصی برچسب ها: خصوصی سازی بازده دارایی بازده حقوق صاحبان سهامبررسی بازده شرکتها به منظور ارزیابی اثر انتقال مالکیت به بخش خصوصیبازده حقوق صاحبان سهامبازده سرمایهنسبت گردش دارایی هابازده…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی روانشناسي كودك

    دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی روانشناسي كودك برچسب ها: روانشناس بالینی کودکدانلود کتاب روانشناسی بالینی کودک و نوجوانکارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوانمنابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوانچارت درسی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان…