مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی رابطه اضطراب و انگيزه پيشرفت در بين دانشجويان دختر و پسر

    بررسی رابطه اضطراب و انگيزه پيشرفت در بين دانشجويان دختر و پسر برچسب ها: بررسی رابطه اضطراب و انگيزه پيشرفت در بين دانشجويان دختر و پسررابطة بین انگیزة پیشرفت هوش هیجانی و اضطراب کلاسدانلود مقاله رابطه اضطراب و انگیزه پیشرفتمقاله…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع درآمد عمومی

    دانلود پاورپوینت با موضوع درآمد عمومی برچسب ها: درآمد عمومی دولت چیستدرآمد اختصاصی چیستمنابع درآمد دولتانواع درآمد های دولتدرآمد اختصاصی دولت چیستتعریف درآمد اختصاصیدرآمدهای اختصاصی چیستدرآمدهای اختصاصی دولت رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع درآمد عمومی دسته بندي…

  • پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن

    پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن دانلود پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن . بررسي متون : سابقه علمي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد تحصیلی مفهوم عملکرد تحصیلی 2 - 2 - 3 - 2 . عوامل مؤثر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و وجه نقد آزاد و عملکرد شرکتها (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و وجه نقد آزاد و عملکرد شرکتها (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و وجه نقد آزاد و عملکرد شرکتها (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری پژوهش جراحی زیبایی

    پیشینه و مبانی نظری پژوهش جراحی زیبایی دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش جراحی زیبایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جراحی زیبایی : توجه به ظاهر در چارچوب اجتماعی ، امری بهنجار ،…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق گزارشگری مالی و صورتهای مالی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش صورت های مالی غیر اساسی,پيشينه تحقيق صورتهای مالی چیست,چارچوب نظري مفاهیم نظری گزارشگری,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق گزارشگری مالی و صورتهای مالی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه نظریه های صورت های مالی,مباني نظري تعریف صورت های مالی دانلود…

  • مبانی نظری ابعاد فرزندپروری و عزت نفس و شادکامی( فصل دوم)

    ابعاد,دوم,شادکامی,عزت,فرزندپروری,فصل,مبانی,نظری,نفس دانلود فایل اصلی مبانی نظری ابعاد فرزندپروری و عزت نفس و شادکامی( فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد فرزندپروری و شادکامی (فصل دوم) در 49 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • بررسی دلایل تغییرات حسابرسان مستقل و بازرس قانونی در شرکت های پذیرفته شده در بورس

    بررسی دلایل تغییرات حسابرسان مستقل و بازرس قانونی در شرکت های پذیرفته شده در بورس برچسب ها: بررسی دلایل تغییرات حسابرسان مستقل و بازرس قانونی در شرکت های پذیرفته شده در بورسمقاله حسابداری وظایف حسابرس مستقلحسابرسی مستقل چیستتفاوت بازرس و…

  • پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها

    پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها دانلود پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی کلی رفتار دینامیکی سازه ها ،در حجم 50 اسلاید قابل ویرایش بصورت…

  • دانلود پرسشنامه تعارضات درون سازمانی

    پرسشنامه تعارض سازمانی,پرسشنامه تعارض سازمانی دوبرین,پرسشنامه تعارضات,پرسشنامه تعارضات سازمانی,پرسشنامه حل تعارض سازمانی رابینز,پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز,خلاصه رفتار سازمانی رابینز,دانلود پرسشنامه تعارض سازمانی,دانلود پرسشنامه تعارضات ساز دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تعارضات درون سازمانی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه تعارضات…

  • پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض

    09358978227,دانلود پروژه طراحی شبکه,دانلود پروژه طراحی و پیاده سازی شبکه,دانلود پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض,دانلود طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض,طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض,نگار زمانی دانلود فایل اصلی پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض از…

  • پاورپوینت پدافند غیر عامل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت،معدن و تجارت استان مازندران

    پاورپوینت پدافند غیر عامل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت،معدن و تجارت استان مازندران برچسب ها: پدافند غیر عامل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعتالزامات مقابله با جنگ نرم در حوزه اقتصادی و تولیدیتهدیدات حوزه صنایع…

  • پاورپوینت بررسی سبدگردانی

    پاورپوینت سبدگردانی,پاورپوینت مدیریت,تشکیل سبد اختصاصی,دانلود پاورپوینت,دریافت کد سبدگردانی,سبد گردان,سبد گردان کیست,سبدگردانی,سبدگردانی اختصاصی,سبدگردانی چیست؟,سرمایه گذار کیست,قرارداد سبدگردانی,نکات ضروری در تشکیل سبد,نگین فایل دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی سبدگردانی از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت سبدگردانی در 45 اسلاید در قالب پاورپوینت…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي برج های سبز متحرک با رویکرد معماری پایدار

    پایان نامه معماری برج های بلند,رساله معماري طراحي برج های سبز متحرک پایدار,رساله معماری طراحی آسمان خراش,طراحي معماری,طراحي معماری برج های سبز متحرک پایدار,مبانی نطری مجتمع های مسکونی,مطالعات معماري طراحي برج های سبز متحرک پایدار,معماری پایدار دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق تعاریف فرهنگ سازمانی و معنویت در محیط کار (فصل دوم)

    ادبیات و پیشینه تحقیق تعاریف فرهنگ سازمانی و معنویت در محیط کار (فصل دوم),پيشينه پژوهش مزاياي معنويت در محيط کار,پيشينه تحقيق ابعاد معنویت در محیط کار,چارچوب نظري انواع,فصل دوم پايان نامه ارشد مفاهیم معنویت در کار,مباني نظري تعریف فرهنگ سازمانی…

  • بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی- اجتماعی گردشگری

    اجتماعی گردشگری,پایان نامه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین,پایان نامه دینداری اسلامی,پروژه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساک,تحقیق بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی,مبانی نظری دینداری اسلامی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

    پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو دانلود پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه…

  • پاورپوینت مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات

    پاورپوینت مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات برچسب ها: تست استعداد نویسندگیمعرفی کتاب آموزش نویسندگیتست نویسندگینویسندگی خلاقآموزش نویسندگی pdfاخلاق پژوهش در علوم اجتماعی ایرانراهنماي اخلاق در انتشارات علمي دانشگاهچاپ کتاب شماچاپ رایگان کتابهزینه چاپ کتاب در ایرانهزینه ی…

  • پاورپوینت روش نگارش وتدوين مقالات علمي

    پاورپوینت روش نگارش وتدوين مقالات علمي برچسب ها: مراحل مقاله نویسی به ترتیبمراحل نوشتن مقالهاصول نوشتن مقالهساختار یک مقالهروش نوشتن تحقیق دانشجوییچگونه مقاله کنفرانسی بنویسیماصول مقاله نویسی به زبان سادهساختار مقاله علمی پژوهشی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روش نگارش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت عمومی ،خانواده ومحیط خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سلامت عمومی,پیشینه تحقیق سلامت عمومی,چارچوب نظری سلامت عمومی,خانواده و محیط خا,خانواده و محیط خانواده,فصل دوم پایان نامه سلامت عمومی,مبانی نظری سلامت عمومی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت عمومی ،خانواده ومحیط خانواده (فصل دوم پایان…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی واتر اسپورت(مجموعه ورزش های آبی،واترپلو،غواصی)

    برنامه فیزیکی طراحی معماری واتر اسپورت,پایان نامه معماري طراحی واتر اسپورت,رساله معماري طراحی واتر اسپورت,ظوابط و استانداردهای سالن شنا,مطالعات معماري طراحی واتر اسپورت,معماری مجموعه ورزش های آبی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی واتر اسپورت(مجموعه ورزش های آبی،واترپلو،غواصی)…

  • بررسی ارزیابی آمادگی بکارگیری راه حل سازمانی (ERP) بر اساس عوامل حیاتی موفقیت

    بررسی ارزیابی آمادگی بکارگیری راه حل سازمانی (ERP) بر اساس عوامل حیاتی موفقیت برچسب ها: برنامه ریزی منابع سازمانی ارزیابی آمادگی عوامل حیاتی موفقیت رفتن به سایت اصلی بررسی ارزیابی آمادگی بکارگیری راه حل سازمانی (ERP) بر اساس عوامل حیاتی…

  • پاورپوینت مديريت اقتضائی

    پاورپوینت مديريت اقتضائی برچسب ها: پاورپوینت مديريت اقتضائیمروری بر رشته مديريت کسب توان مديريتموفقيت مديران کارآفرينیمروری بر مکاتب مديريت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت اقتضائی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مديريت اقتضائیقالب…

  • پاورپوینت كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها

    پاورپوینت كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها برچسب ها: كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها نور در آبها وضعيت نور از لحاظ فيزيكيشدت تابش نور خورشیدمجموعه تابشهايي رسیده به سطح آبمحاسبه شدت تابش در عمق مشخصجذب…

  • مبانی نظری و پیشینه آسیب پذيري مساكن شهري در برابر زلزله

    مبانی نظری و پیشینه آسیب پذيري مساكن شهري در برابر زلزله دانلود مبانی نظری و پیشینه آسیب پذيري مساكن شهري در برابر زلزله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . شهرها…

  • پایان نامه بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه

    بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه,تاریخ فرهنگی و معماری دوره زندیه,دانلود بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه,نقش‌ و رنگ در نقاشی‌دیواری‌های دوره زندی,ویژگی‌های فنی نقاشی‌دیواری‌های دوره زندیه دانلود فایل اصلی پایان نامه بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی،فناوری اطلاعات

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی،فناوری اطلاعات دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی،فناوری اطلاعات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی ، فناوری اطلاعات فصل دوم : ادبيات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اسیلوسکوپ

    دانلود پاورپوینت با موضوع اسیلوسکوپ برچسب ها: کاربرد اسیلوسکوپاجزای اسیلوسکوپاسیلوسکوپ قیمتدکمه های اسیلوسکوپکاربرد اسیلوسکوپ در پزشکیگزارش کار اسیلوسکوپاسیلوسکوپ دیجیتالروش کار با اسیلوسکوپ رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اسیلوسکوپ دسته بندي : علوم آزمایشگاهی جزئیات و دریافت گزارش…

  • تحقیق در مورد تفسیر سوره قریش

    تحقیق در مورد تفسیر سوره قریش دانلود تحقیق در مورد تفسیر سوره قریش دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایجاد الفت میان «قریش» و سرزمین مقدس «مکّه» است; زیرا آنها و تمام اهل مکه به خاطر…

  • بررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق

    بررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق برچسب ها: بورس اوراق بهادار قیمت گذاری مدیریت سود گزارشات مالیبررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت…

  • پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان

    پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان برچسب ها: فیلم کلاس های آمادگی زایماندانلود رایگان کتاب آمادگی برای زایمانکلاسهای آمادگی زایمان در تهرانکلاسهای آمادگی زایمان در مشهدکلاسهای امادگی زایمان فیزیولوژیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای…

  • پیشینه و مبانی نظری دروغگویی و علل آن

    پیشینه و مبانی نظری دروغگویی و علل آن دانلود پیشینه و مبانی نظری دروغگویی و علل آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دروغگویی وعلل آن فهرست مطالب : مقدمه…

  • پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch

    پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch برچسب ها: پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switchتوپولوژی چیستتوپولوژی STAR مزايای توپولوژی STAR معايب توپولوژی STAR انواع سوئیچ هامدیریت سوئیچ امنیت در شبکه ها رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آلودگي صوتي و نويز در خودرو ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع آلودگي صوتي و نويز در خودرو ها برچسب ها: آلودگی صوتی خودروآلودگی صوتی خودروهاآلودگی صوتی ماشینآلودگی صوتی در خودرونویز در خودروحذف نویز در خودروتحقیق آلودگی صوتی خودرومقاله آلودگی صوتی خودروپایان نامه آلودگی صوتی خودروپاورپوینت آلودگی صوتی…