مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت معرفی دنیل ليبسکيند و نمونه آثار - 40 اسلاید

    پاورپوینت معرفی دنیل ليبسکيند و نمونه آثار - 40 اسلاید برچسب ها: دانلود پاورپوینت معرفی دنیل ليبسکيند و نمونه آثار معرفی دنیل ليبسکيند و نمونه آثار دنیل ليبسکيندتحلیل موزه یهودیان برلینبررسی موزه جنگ منچسترپاورپوینت معرفی دنیل ليبسکيند و نمونه آثار…

  • مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی)

    مدیریت سازمانی دانلود فایل اصلی مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی) از سایت دانلود فایل مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی) در حجم 70 صفحه و در قالب word ,…

  • پیشینه و مبانی نظری شخصیت

    پیشینه و مبانی نظری شخصیت دانلود پیشینه و مبانی نظری شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پایان نامه روانشناسی درباره شخصیت 1 - شخصیت 2 - 1 تعریف شخصیت لغت شخصیت…

  • شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

    آموزش غیرحضوری,پایان نامه شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز دانلود فایل اصلی شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق شناسایی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه,چارچوب نظری ساختار سرمایه,فصل دوم پایان نامه ساختار سرمایه,مبانی نظری ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه,نظریه های تئوری ساختار سرمایه دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی (فصل 2)

    پيشينه نظري عملکرد تح,چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی,دانلود مباني نظري پیشرفت تحصیلی,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد عملکرد تحصیلی,مباني نظري نظریه های پیشرفت تحصیلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانلود فایل…

  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته

    پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته برچسب ها: پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفتهعصر اطلاعاتتعريف داده اطلاعات و دانشفرايند ارتباط بين داده اطلاعات و دانشاطلاعات و سازمان اطلاعات و سطوح مديريتويژگي‌هاي اطلاعات مناسب و مربوطسيستم‌هاي اطلاعاتي و سيستم‌هاي اطلاعاتي مديريت…

  • پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS

    GIS,انجام عملیات ریاضی در GIS,پاورپوینت GIS,پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS,دانلود پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS,ریاضی,ریاضی در GIS,عملکردهای عددی(ریاضی),عملیات ریاضی در GIS دانلود فایل اصلی پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت انجام عملیات…

  • فایل پاورپوینت رشد هوشمند شهری

    فایل پاورپوینت رشد هوشمند شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت رشد هوشمند شهریرشد هوشمند شهرینظریه های توسعه شهریمنطقه ایپاورپوینت آشنایی با رشد هوشمند شهریطرح های والتر در جهاناصول راهبرد رشد هوشمندپاورپوینت رشد هوشمند شهریشهرسازی رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت رشد…

  • امنیت و خصوصی سازی RFID

    امنیت و خصوصی سازی RFID برچسب ها: برچسب خواننده میان افزار EPC فرکانس استاندارد ISO امنیت رمزK محافظ پراکسی رفتن به سایت اصلی امنیت و خصوصی سازی RFID دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل چکيده…

  • بررسی ارتباط بین نسبت انگشت دوم به چهارم، توده عضلانی و قدرت با میزان تراکم مواد معدنی

    بررسی ارتباط بین نسبت انگشت دوم به چهارم,پروژه بررسی ارتباط بین نسبت انگشت دوم به چهارم,توده عضلانی و قدر,توده عضلانی و قدرت با میزان تراکم مواد معدنی,مقاله بررسی ارتباط بین نسبت انگشت دوم به چهارم دانلود فایل اصلی بررسی ارتباط…

  • پاورپوینت با موضوع اعتیاد به اینترنت

    پاورپوینت با موضوع اعتیاد به اینترنت دانلود پاورپوینت با موضوع اعتیاد به اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اگر چند ساعت از وقت خوب و اوقات فراغت خودتان را پای اینترنت صرف می‏…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جوی سازمانی ومشارکت در تصمیم گیری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جوی سازمانی ومشارکت در تصمیم گیری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جوی سازمانی ومشارکت در تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جوی سازمانی ومشارکت…

  • پاورپوینت استان خراسان رضوی

    پاورپوینت استان خراسان رضوی دانلود پاورپوینت استان خراسان رضوی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان خراسان رضوی؛ در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت:…

  • پاور پوینت آمار ایدز

    پاور پوینت آمار ایدز برچسب ها: آمار ایدز انتقال تماس جنسی رفتن به سایت اصلی پاور پوینت آمار ایدز دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل پاور پوینت آمار ایدز فهرست مطالب :داده هاجدول فراوانينمودار مستطيلينمودار ميله اينمودار چمبر…

  • پاورپوینت شاخصها و اعتبار بخشی

    پاورپوینت شاخصها و اعتبار بخشی برچسب ها: شاخص های بیمارستانی وزارت بهداشتشناسنامه شاخص های بیمارستانیفرمول شاخص های بیمارستانیشاخص بیمارستانیحاکمیت بالینی pdfشاخص های عملکردی بیمارستان وزارت بهداشتشاخص های مالی بیمارستانشاخص های فرایندی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شاخصها و اعتبار بخشی…

  • پیشینه و مبانی نظری در باب سازه ی تاب آوري

    پیشینه و مبانی نظری در باب سازه ی تاب آوري دانلود پیشینه و مبانی نظری در باب سازه ی تاب آوري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباحث نظری در باب سازه ی تاب…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)

    doc,پيشينه پژوهش مقاله وفاداری مشتری,پيشينه تحقيق وفاداری مشتریان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری,مباني نظري مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان,منافع و مضرات وفاداري مشتريان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • بررسي رابطه موجودی های نقدی با ارزش شرکت، عملکرد عملیاتی و بازده سهام در شرکت‌های پذیرفته شده

    بررسي رابطه موجودی های نقدی با ارزش شرکت، عملکرد عملیاتی و بازده سهام در شرکت‌های پذیرفته شده برچسب ها: بررسي رابطه موجودی های نقدی با ارزش شرکت عملکرد عملیاتی و بازده سهام در شرکت‌های پذیرفته شدهموجودی های نقدیموجودی های نقدی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آمارهای مالی دولت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آمارهای مالی دولت برچسب ها: آمار هزینه های دولتبودجه مالیبودجه مالی ایرانبودجه بانک مرکزیگزیده آمارهای اقتصادی بانک مرکزیتغییر در ساختار بودجهاصلاح نظام طبقه بندی و شفاف سازی درآمدها و هزینه ها رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی و سلامت روان با کیفیت زندگی وعملکرد تحصیلی دانشجویان

    بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی و سلامت روان با کیفیت زندگی وعملکرد تحصیلی دانشجویان برچسب ها: بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی و سلامت روان با کیفیت زندگی وعملکرد تحصیلی دانشجویانتحقیق جهت گیری مذهبیمقاله سلامت روانکیفیت زندگیمبانی نظری کیفیت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نور پردازی در پارک ها و میادین

    دانلود پاورپوینت با موضوع نور پردازی در پارک ها و میادین برچسب ها: روشنایی پارکاصول نورپردازی در فضای سبزروشنایی فضای سبزجهت تابش نور در مکان های مختلف پارکلامپ های مورد استفاده در فضای سبزضوابط نورپردازی پارکها و فضای سبزاهداف نورپردازیکاربرد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني (فصل دوم پایان نامه)

    ابعاد تعهد سازمانی,پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,چارچوب نظری تعهد سازماني,فصل دوم پایان نامه تعهد سازماني,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,مدل‌ها و الگوهای تعهد سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم خودکارآمدی عمومی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم خودکارآمدی عمومی (فصل دوم),پيشينه پژوهش مقیاس خودکارآمدی عمومی,پيشينه تحقيق تعریف خودکارآمدی عمومی,پيشينه نظري خودکارآمدی عمومی و تحصیلی دا,چارچوب نظري ارتباط خودکارآمدی عمومی,مباني نظري خودکارآمدی عمومی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و سوابق…

  • بررسي تاثير انتشار درصد هاي مختلف سهام ‏جايزه بر بازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورس

    بررسي تاثير انتشار درصد هاي مختلف سهام ‏جايزه بر بازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورس برچسب ها: بررسي تاثير انتشار درصد هاي مختلف سهام ‏جايزه بر بازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورسبازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورسعوامل…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد در بانکداری الکترونیک (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تاریخچه بانکداری الکترونیک,پيشينه تحقيق ابعاد ارزیابی عملکرد,چارچوب نظري تشریح م,فصل دوم پايان نامه ارشد اجزای بانکداری الکترونیک,مباني نظري بانکداری الکترونیک,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد در بانکداری الکترونیک (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تاریخ فلسفه اسلامی 1

    پاورپوینت تاریخ فلسفه اسلامی 1 برچسب ها: بهترین کتاب تاریخ فلسفه اسلامیتاریخ فلسفه اسلامی هانری کربن pdfتاریخ فلسفه اسلامی سید حسین نصراصول فلسفه اسلامیتاریخچه فلسفهکتاب تاریخ فلسفه اسلامی هانری کربنتاریخ فلسفه اسلامی حسن معلمیموسس فلسفه اسلامی کیست رفتن به سایت…

  • بهروری از ضایعات شهری و مناسب ترین روش جمع آوری آن

    بهره وری دانلود فایل اصلی بهروری از ضایعات شهری و مناسب ترین روش جمع آوری آن از سایت دانلود فایل تحقیق افزایش بهروری از ضایعات شهری و مناسب ترین روش جمع آوری آن در حجم 53صفحه و در قالب word…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع روش عقلانی در تربیت اسلامی

    دانلود پاورپوینت با موضوع روش عقلانی در تربیت اسلامی برچسب ها: روش های تربیت عقلانیتربیت عقلانی چیستکتاب تربیت عقلانیچهار روش عقلانی در تربیتگزینش دین و پیروی از آن بوسیله عقلارکان تربیت اسلامیارکان تربیت در جامعه رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدل های اثربخشی سازمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدل های اثربخشی سازمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدل های اثربخشی سازمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مبانی نظری 2 - 1…

  • دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی

    پایان نامه مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو,پودر گوجه فرنگی,تحقیق مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی,خشک کن خورشیدي,خشک کن کابینی,دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو…

  • آموزش رایگان استفاده همزمان توابع offset،MatchوVLOOKUPدر اکسل

    Match و VLOOKUPدر اکسل,آموزش استفاده هم زمان توابع offset,آموزش اکسل,آموزش رایگان استفاده هم زمان توابع offset,آموزش رایگان استفاده هم زمان توابع offset و Match اکسل,آموزش رایگان استفاده هم زمان توابع offset و VLOOKUPدر دانلود فایل اصلی آموزش رایگان استفاده همزمان…

  • پیشینه و مبانی نظری پذیرش اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری پذیرش اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری پذیرش اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پذیرش اجتماعی بررسی مفهومی پذیرش اجتماعی الف ) ابعاد معنایی ب ) بعد تحلیلی تعریف…

  • هواساز

    هواساز دانلود هواساز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هواساز دوره آموزشي تعميركاران دستگاههاي تهويه مطبوعشركت تهويه فهرست هواساز چیست؟كاربرد هواسازانواع قسمتهاي هواسازمونتاژ و نصب دستگاهاحتياط قبل از راه اندازيراه اندازي دستگاهنگهداري دستگاهعيب يابي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نسل X

    دانلود پاورپوینت با موضوع نسل X برچسب ها: نسل yنسل zطبقه بندی نسل ها در ایراننسل x y zنسل هزارهنسل ایکسخصوصیات نسل xنسل x و y و z رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نسل X دسته بندي…