مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم

پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري ابعاد بازاریابی رابطه ای,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم,مقاله بازاریابی رابطه مند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (فصل دوم) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهسيستم مديريت ارتباط با مشتري يكي از ابزارها و سيستمهاي موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتريان بنحو احسنت مي باشد كه نتيجه بكارگيري و پياده سازي اين سيستم دستيابي به رضايت مشتريان است. با دسترسي به رضايت مشتريان علاوه بر حفظ مشتريان فعلي كه هدف بسياري از موسسات در بازار رقابتي امروزه است مي توان بعنواني ابزاري براي جذب مشتريان جديد از آن بهره مند شد. با توجه به اين مطالب در فصل حاضر ابتدائا خود سيستم مديريت ارتباط با مشتري، مزايا و پيامدهاي پياده سازي آن مورد بررسي قرار مي گيرد و در بخشهاي ديگر به بررسي و معرفي نمونه هايي از تحقيقات انجام گرفته در اين موضوع پرداخته مي شود.تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )در طی 50 سال گذشته تغییرات بسیار چشم گیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود: بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل  Tفروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب نمودند. در واقع نبود تنوع برای مشتریان کاملاً پذیرفته شده بود (حاجی زمانعلی، 1383، ص 9). در عصر تولید انبوه، حفظ مشتری تنها در صورتی که سهم بازار کمتر می شد می توانست اتفاق بیفتد. زیرا برقراری ارتباط بطور همزمان با جمعیت بالایی از مشتریان به هیچ عنوان به صرفه نبود و این در حالی بود که داشتن سهم بالاتر در بازار در اولویت اهداف شرکت ها قرار داشت. بازاریابی هدف  (ارتباط یک نفر با گروه هدف): در اوایل دهه 80  رویکرد بازاریابی از راه دور از طریق ایمیل مستقیم و ارتباط مستقیم با گروهی از مشتریان قابل اجرا گردید. بازاریابی بر مبنای پایگاه  های اطلاعاتی مربوط به مشتریان به هدفمندتر شدن بازاریابی و سوق دادن آن به سمت مشتریان بالقوه منجر گشت. امّا بازاریابی بر این اساس تصادفاً نتایج متوسطی را نیز به همراه دارد (موسوی و دیگران، 1386).    از نظر تاریخی و تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روش‌های جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده و رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. براساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرف نظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید، برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند و تلاش اندکی جهت ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی و حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود انجام می پذیرفت. با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها به مرحله اشباع رسیده اند نمی توان مشتریان جدیدی پیدا کرد. علاوه بر این، اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتری قبلی هزینه در بر خواهد داشت. بنابراین نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی به شدت در شرکت ها و بنگاه ها احساس می شود (گلچین فر و بختیاری، 1385).کاربردهای سیستم مدیریت روابط با مشتریان به اوایل سال های 1990 بر می گردد (اخوان صراف و عبدالباقی، 1383). نسل اوّل این کاربردها معطوف به راه حل های مبتنی بر ایجاد وظایف منفرد بود که معمولاً شامل مجموعه فعالیت های ویژه ای برای تسریع در انجام وظایف واحدهای خاص نظیر واحد فروش، واحد بازاریابی و نظایر آن می گردید. این کاربردها علیرغم آنکه به کارکنان سازمان ها در راستای انجام کارها به صورت مناسب تر و در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان کمک می‌نمود، اما به طور مستقیم برای مشتریان قابل دستیابی نبود. نسل دوم کاربردهای مدیریت روابط با مشتریان به منظور ارتقاء سطح وظایف سازمانی، شامل مجموعه نرم افزارهایی می‌گردید که به منظور گسترش هر چه بیشتر روابط با مشتریان توسعه یافتند. این کاربردها به صورت بسته‌های نرم افزاری بودند که فعالیت‌های بازاریابی، فروش، انجام تجزیه و تحلیل‌های متنوع، خدمات دهی مشتریان و نظایر آن را پوشش می‌دادند. وظیفه اصلی این مجموعه‌ها ارتقاء کمی و کیفی توانایی های کارکنان به منظور ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات به مشتریان و با استفاده از مجموعه ای از پایگاه های منسجم اطلاعاتی تعیین گردید. در حقیقت نسل دوم کاربردهای مدیریت روابط با مشتریان نیز به منظور پشتیبانی از فعالیت‌های کارکنان توسعه یافت و کماکان مشتریان به صورت مستقیم به این نوع کاربردها دسترسی نداشتند (بارنت و کان ، 2002، ص 25-37). با پیشرفت تکنولوژی، مدیریت روابط با مشتریان به تدریج به فرایندهایی تبدیل گردید که امکان تعاملات همه جانبه بین سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها را فراهم می‌آورد. بدین ترتیب عملیات ایجاد، انسجام و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان و کاربرد نتایج حاصل از آن در ارائه خدمات از اهم وظایف  این سیستم‌ها به شمار می‌رود.از دیدگاه نیکولت و گیلبرت  (2000) به طور کلی روند تکاملی نگرش سیستماتیک به مدیریت ارتباط با مشتری را می‌توان در سه دوره زمانی بررسی نمود: الف) دهه 1980، دهه بازاریابی براساس بانک اطلاعات مشتریان به شمار می‌آمد. هدف از این سیستم، نگهداری اطلاعات و حساب‌ها مشتریان بوده است. از معایب آن می‌توان به دشواری تکمیل داده‌ها و جمع-آوری آن اشاره کرد. اطلاعاتی که در این سیستم نگهداری می‌شد، شامل اقلام خریداری شده توسط مشتریان و میزان خرید مشتریان بود.ب)دهه 1990، دهه تمرکز این سیستم بر برنامه‌های وفاداری مشتری بود که هدف آن، وفادار نمودن مشتریان به سازمان و تضمین خرید مجدد آنان از بنگاه اقتصادی، کاهش نارضایتی مشتریان، ارائه قیمت پیشنهادها و محصولات متفاوت به مشتریان مختلف بوده است.ج)دهه آخر قرن بیستم، دهه مدیریت ارتباط با مشتریان به شمار می‌آید.پیشینه پژوهشاستون در سال 2003 به نقش موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در مدیریت داده های مشتریان در شرکت بیمه انیشورکو آمریکا پرداخته است. این شرکت بیمه با استفاده از مجموعه متعددی از داده هایی که قبلاً دارا بوده است، به ایجاد مراکز مشتری پرداخت و عملیات جمع آوری اطلاعات خود را با همکاری یکی از شرکت های مشاوره ای صورت داد تا داده های لازم را جمع آوری و روش ها و ابزارهای عملیاتی-سازی آن ها را تدوین نماید و بر همین اساس با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبادرت به تنظیم و دسته بندی اطلاعات مشتریان این شرکت نمود.   جانسون و فردریک در سال 2002 به نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در کاهش هزینه ها و افزایش فروش شرکت خودروسازی اسکانیا سوئد پرداختند. اسکانیا تلاش بسیاری را صرف تبدیل شدن به یک شرکت مشتری گرا کرده است که هدف اولیه آن از چنین کاری سودآوری در بلندمدت بوده است؛ لذا به همین منظور مبادرت به پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری نموده و با بکارگیری این سیستم، شرکت در حال حاضر طراحی محصول را در یک کلینیک و با همکاری نزدیک تر واحدهای فروش و بازاریابی نسبت به قبل اجرا می کند. در این کلینیک کارشناسان اسکانیا با همدیگر همکاری می کنند تا محصول جدیدی را با همکاری مشتریانی که به کلینیک دعوت می شوند به نوعی طراحی کنند تا مشتریان نیازها و خواسته-هایشان را در مرحله اولیه طراحی محصول بیان نمایند.    نیکول در سال 2004 به بررسی نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در دگرگونی نوع خدمت رسانی و افزایش رضایت مشتریان در شرکت پست کانادا پرداخته است. این شرکت در جهت حمایت از اولویت استراتژیک خود پروژه دگرگون سازی کسب و کارش را در میان شرکت های پست کانادا بسط داد. با در نظر گرفتن نگرش کلی سازمان در زمینه ارزش بالاتری به مشتریان شرکت مذکور نه تنها در هدف اول خود موفق گردید بلکه سکوها و روش هایی را برای ارائه چارچوب آینده خود به سمت آینده ای پایدار بنا گذاشت. این رویکرد دگرگون ساز سبب تقویت موفقیت شرکت پست کانادا به عنوان یک رهبر جهانی شده است. فهرست مطالب:2-1. مقدمه     2-2. تحولات بازاریابی در دهه های اخیر     2-2-1. تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای     2-2-1-1. تعریف بازاریابی رابطه ای     2-2-2. پیشرفت فناوری اطلاعات     2-2-3. تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری     2-3. مشتری مداری اساس فرآیند بازاریابی امروزی     2-3-1. ابعاد مدیریت مشتری مدار     2-3-2. تامین رضایت مشتری     2-4. مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-1. تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)     2-4-2. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-3. محرك هاي توجه به مديريت ارتباط با مشتري     2-4-4. اصول مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-5. مفروضات اساسي مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-6. اهميت مدیریت ارتباط با مشتری در محيط كسب و كار امروز     2-4-7. اهميت مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-8. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-9. بازاريابي رابطه و مديريت روابط با مشتري     2-4-10. بازاريابي رابطه و استرانژي هاي آن     2-4-11. برخي ديدگاه هاي موجود نسبت به مديريت ارتباط با مشتري     2-4-12. رويكردي استراتژيك به مديريت ارتباط با مشتري و استراتژي آن     2-4-13. موضاعات مورد بحث در مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-13-1. مشتري     2-4-13-1-1. حفظ مشتري     2-4-13-1-2. رضايت مشتري، وفاداري، عملكرد تجاري     2-4-13-2. ارتباط     2-4-13-3. مديريت     2-4-14. انواع فناوري هاي مديريت ارتباط با مشتري     2-4-14-1. مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر موبايل     2-4-15. مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري     2-4-16. اجزاء سازنده مديريت ارتباط با مشتري     2-4-16-1. تمركز بر مشتريان اصلي     2-4-16-2. سازمان مديريت ارتباط با مشتري   2-4-16-3. مديريت دانش     2-4-16-4. مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر فن آوري     2-5. فرايند پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-1. مراحل ارائه خدمت در مديريت ارتباط با مشتري     2-5-2. مراحل اجراي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3. ارزيابي آمادگي سازمان براي اجراي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-1. بعد فكري مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-2. بعد اجتماعي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-3. بعد فناوري مديريت ارتباط با مشتري     2-6. اثرات پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري بر ساختار سازمان     2-7. عوامل كليدي در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري     2-7-1. عوامل موفقيت مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه برادشاو و براش     2-7-2. عوامل اصلي موفقيت از ديدگاه توماس     2-7-3. عوامل اصلي موفقيت از ديدگاه كينگ و برگس     2-8. عوامل موثر در شكست پروژه هاي مديريت ارتباط با مشتري    2-9. پيشينه تحقيق   2-9-1. تحقيقات داخلي   2-9-2. تحقيقات خارجي     2-10. مدل مفهومي تحقيق     منابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای دانلود مباني نظري ابعاد بازاریابی رابطه ای مقاله بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود پایان نامه و رساله معماري طراحي هتل پنج ستاره

    برنامه فیزیکی طراحي معماري هتل پنج ستاره,پایان نامه طراحي معماري هتل پنج ستاره,رساله معماري طراحي هتل پنج ستاره,طراحي معماري هتل پنج ستاره,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري هتل سه ستاره,مطالعات معماري طراحي هتل پنج ستاره دانلود فایل اصلی دانلود پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای c ++) ترجمه شده توسط جعفر نژاد قمی

    پاورپوینت طراحی الگوریتم جعفرنژاد قمی,دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم نیپولیتان ترجمه جعفرنژاد قمی,دانلود رایگان کتاب الگوریتم و فلوچارت جعفرنژاد قمی,دانلود کتاب مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها جعفرنژاد قمی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای…

  • مقایسه و بررسی تاثیر روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و روان درمانی شناختی رفتاری

    مقایسه و بررسی تاثیر روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و روان درمانی شناختی رفتاری برچسب ها: درمان شناختی رفتاری درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد افسردگی اعتیاد رفتن به سایت اصلی مقایسه و بررسی تاثیر روان درمانی مبتنی…

  • تحقیق شیوه های جلوگیری ازاعتياد دربين دانش آموزان مقطع متوسطه

    اعتیاد دانلود فایل اصلی تحقیق شیوه های جلوگیری ازاعتياد دربين دانش آموزان مقطع متوسطه از سایت دانلود فایل تحقیق شیوه های جلوگیری ازاعتياد دربين دانش آموزان مقطع متوسطه در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش در…

  • ادبیات نظری تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA,پیشینه نظری تحقیق سود اقتصادی و ا,تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA,چارچوب نظری تحقیق سود اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی EVA,فصل دوم پایان نامه سود اقتصادی و ارزش افزوده…

  • تحقیق آسم

    آسم دانلود فایل اصلی تحقیق آسم از سایت دانلود فایل تحقیق آسم در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و دوبخش شامل:بخش اول: بیماری آسمبخش دوم: درمان آسم علائم بيمارى آسم به چه شكلى بروز مى يابد…

  • پاورپوینت پاکسازی و اصلاح آبها

    پاورپوینت پاکسازی و اصلاح آبها برچسب ها: عکس آلودگی آبآلودگی آبهای سطحیعلت آلودگی آبتاریخچه الودگی ابآلاینده های آبآلودگی آبهای جاریمقاله درباره الودگی ابانشا درباره الودگی آب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پاکسازی و اصلاح آبها دسته بندي : بهداشت عمومی…

  • مبانی نظری و پیشینه تجربی پژوهش شیوه ها و سبکهای مقابله ای( فصل 2)

    پرسشنامه سبک های مقابله ای,دانلود مباني نظري تعریف سبک های مقابله ای,سبک های مقابله ای چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع مهارت های مق,مباني نظري راهبردهای مقابله ای چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سبک های مقابله,مهارت های مقابله ای…

  • سنجش پایبندی مدیران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به استانداردهای حاکمیت شرکتی

    سنجش پایبندی مدیران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به استانداردهای حاکمیت شرکتی برچسب ها: پایان نامه سنجش پایبندی مدیران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به استانداردهای حاکمیت شرکتیپروژه سنجش پایبندی مدیران شرکتهای پذیرفته شده…

  • مبانی نظری درخود ماندگی(اتیسم)

    مبانی نظری درخود ماندگی(اتیسم) دانلود مبانی نظری درخود ماندگی(اتیسم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اتیسم ( autism ) مبانی نظری درخود ماندگی ( اتیسم ) اتيسم ( درخود ماندگي ) اتيسم براي اولين…

  • دانلود طرح توجیهی تولید صفحه کلید کامپیوتر

    پروژه تولید صفحه کلید,پروژه کارافرینی تولید صفحه کلید,توجیه اقتصادی تولیدی صف,دانلود طرح توجیهی تولید صفحه کلید,طرح توجیهی تولید کیبورد کامپیوتر,طرح تولید صفحه کلید کامپیوتر,طرح کارافرینی تولیدی صفحه کلید کامپیوتر,طرح کسب و کار تولید صفحه کلید دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعریف مفهوم اخلاق

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعریف مفهوم اخلاق دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعریف مفهوم اخلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف مفهوم اخلاق : 3 . 2 . دیدگاه ها و مکاتب موجود…

  • ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار

    ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دانلود ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه هر سازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليتهاي خود…

  • پاورپوینت روشهای تصفیه فاضلاب صنعتی( در صنایع غذایی )

    پاورپوینت روشهای تصفیه فاضلاب صنعتی( در صنایع غذایی ) برچسب ها: تعریف فاضلاب انواع فاضلاب و ویژگیهای آنانواع روشهای تصفیه فاضلابمراحل تصفیه فاضلابروش انعقاد و لخته سازیعوامل مؤثر بر انتخاب روش تصفیه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روشهای تصفیه فاضلاب…

  • پیشینه و مبانی نظری شکاف دیجیتالی

    پیشینه و مبانی نظری شکاف دیجیتالی دانلود پیشینه و مبانی نظری شکاف دیجیتالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شکاف دیجیتالی نظریات مربوط به شکاف دیجیتالی نظریه‌ی جبرگرایی تکنولوژیک سابقه‌ی جبرگرایی تکنولوژیک به مراحل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و اثربخشی مهارتهای زندگی و ارتباطی (فصل دوم )

    ادبیات نظری سلامت روانی و اثربخشی مهارتهای زندگی و ارتباطی,پیشینه پژوهش سلامت روانی و اثربخشی مهارتهای زندگی و ارتباطی,تحقیقات انجام شده سلامت روانی و اثربخشی مهارتهای زندگی و ارتباطی,چارچ,مبانی نظری سلامت روانی و اثربخشی مهارتهای زندگی و ارتباطی دانلود فایل…

  • قالب پاورپوینت صنایع دستی 4

    قالب پاورپوینت صنایع دستی 4 دانلود قالب پاورپوینت صنایع دستی 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت صنایع دستی 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه و مبانی نظری سازمان امورمالیاتی

    پیشینه و مبانی نظری سازمان امورمالیاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری سازمان امورمالیاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازمان امورمالیاتی مالیات به عنوان یکی از مهم ترین منابع درآمدی دولت همواره در برنامه…

  • بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود دربازارسرمایه ایران

    بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود دربازارسرمایه ایران برچسب ها: هموارسازی سود ساختارسرمایهنسبت بازده حقوق صاحبان سهام مدل ایکلپروژه بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود دربازارسرمایه ایران رفتن به سایت…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش کودکان قبل از دبستان (كودكستان(

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش کودکان قبل از دبستان (كودكستان( دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش کودکان قبل از دبستان (كودكستان( دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش…

  • رساله مجتمع آیینی زرتشت

    رساله مجتمع آیینی زرتشت دانلود رساله مجتمع آیینی زرتشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله مجتمع آیینی زرتشت در قالب Word و 212 صفحه و قابل ویرایش. ======================================================== تمامی فایل های…

  • پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک

    پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک دانلود پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با امنیت در تجارت الکترونیک ، در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی چكيده : در…

  • طرح توجيهي احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم) واقع در شهر اردبيل مابين ميدان بسيج و شهرك رضوان

    احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم),دانلود طرح توجيهي احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم) واقع در شهر اردبيل مابين ميدان بسيج و شهرك رضوان,طرح توجيهي,طرح توجيهي احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم) واقع در شهر اردبيل مابين…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سزارین و مراقبتهای مربوطه از مادر و نوزاد

    دانلود پاورپوینت با موضوع سزارین و مراقبتهای مربوطه از مادر و نوزاد برچسب ها: بعد از سزارین چه بخوریممراقبتهای بعد از سزارین اسپاینالنحوه خوابیدن بعد از سزارینبه پهلو خوابیدن بعد از سزارینمراقبتهای بعد از سزارین با بی حسیتاریخچه سزارینسزارین طبیعیعوارض…

  • پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی

    پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی دانلود پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف آمار:  جمع…

  • تأثير عملکرد مديران کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي در جلب مشارکت ها و کمک هاي مردمي

    تأثير عملکرد مديران کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي در جلب مشارکت ها و کمک هاي مردمي برچسب ها: تأثير عملکرد مديران کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي در جلب مشارکت ها و کمک هاي مردميپایان نامه تأثير عملکرد مديران…

  • پاورپوینت ضوابط ساختمانی مجتمع های مسکونی

    پاورپوینت ضوابط ساختمانی مجتمع های مسکونی دانلود پاورپوینت ضوابط ساختمانی مجتمع های مسکونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ضوابط ساختمانی مجتمع های مسکونی،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه…

  • پیشینه و مبانی نظری سر سختی

    پیشینه و مبانی نظری سر سختی دانلود پیشینه و مبانی نظری سر سختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرسختی تاریخچه سرسختی سرسختی روانشناختی یک سازه شخصیتی مثبت است که برای اولین بار توسط…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبليغات دهان به دهان (فصل دوم)

    pdf,پيشينه پژوهش تبلیغات دهان به دهان,پيشينه تحقيق تعریف تبلیغات دهان به دهان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبليغات دهان به دهان (فصل دوم),فصل دوم پايان ن,مباني نظري مقاله بازاریابی دهان به دهان,مقاله در مورد تبلیغات دهان به دهان…

  • دانلود پاورپوینت دعای جوشن کبیر

    پاورپوینت دعای جوشن کبیر,ترجمه کامل جوشن کبیر,جوشن کبیر,دانلود پاورپوینت جوشن کبیر,دانلود ترجمه دعای جوشن کبیر,دانلود جوشن کبیر,دانلود جوشن کبیر به همراه ترجمه,دانلود دعای جوشن کبیر,دعای جوشن کبیر دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت دعای جوشن کبیر از سایت دانلود فایل پاورپوینت…

  • پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن

    پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن دانلود پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق حساسيت کانتراست با افزایش سن . بررسي متون : سابقه علمي…

  • پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم

    پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادثمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • بررسی مکان‌سنجی و ارزيابي تطبيقي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيند

    بررسی مکان‌سنجی و ارزيابي تطبيقي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيند برچسب ها: روش شناسي ارزش فناوري اطلاعات و ارتباطات عملکرد کاهش هزينه امکان سنجيپایان نامه بررسی مکان‌سنجی و ارزيابي تطبيقي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيندپروژه بررسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری نوآوری گرایی,پیشینه پژوهش نوآوری گرایی,پیشینه تحقیق نوآوری گرایی,چارچوب نظری نوآوری گرایی,فصل دوم پایان نامه نوآوری گرایی,مبانی نظری نوآوری گرایی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…