مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی,پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی,پيشينه نظري مدل های باز,چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم),مقاله
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاریابی داخلی یكی از مباحث بازاریابی است كه حدود 30 سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشكلات مربوط به كاركنان سازمانها و ارائه خدمات با كیفیت به آنان توسط بری  (1981) مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده كمی از آن شده است. مباحث بعدی كه در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند كه این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع تری است. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم كیفیت كاركنان از طریق شغل به عنوان یك محصول و ارضای نیازمندی های آنها. به عبارت دیگر، بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترك بین مشتریان و كاركنان (مشتریان داخلی)  سازمان است. به تعبیری، بازاریابی داخلی به عنوان یك شناخت آكادمیك، علمی و تجاری در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و كاركنان مطرح است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت كیفیت و بازاریابی خدمات است كه براهمیت و ضرورت ایجاد كیفیت در كل فرایند ارائه خدمات تاكید دارد. این حیطه از علم بازاریابی به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه كنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای مشتریان خارجی می پردازد، كه این امر می تواند به صورت یك زنجیره ارزش و ابزاری برای توسعه كیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین كاركنان سازمان و توسعه كیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، كه این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت مشتریان داخلی سازمان (كاركنان) و رضایت شغلی مشتریان خارجی آن است. مطالعات بارتل  (2004) بیانگر این واقعیت است كه رضایت كاركنان (مشتریان داخلی) بر كیفیت محصولات تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه رضایت مشتریان خارجی داشته و در نهایت وفاداری مشتریان خارجی نسبت به سازمان را در پی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در زمینه های مختلف كسب و كار، نیاز سازمان ها به افزایش سطح كیفی محصولات و خدماتشان افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان ها نیازمند توسعه توانمندی های سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با كیفیت بالا هستند. كاركنان به عنوان مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ارتقای كمی و كیفی توانائیها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آنها و بالابردن سطح كیفیت كار به عنوان یك محصول و مشاركت آنها در انجام فرایندها به كمك مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای كیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد كه در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت. تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلیبازاريابي دروني، متمركز بر روابط دروني مناسب بين افراد در همة سطوح در سازمان ها مي باشد؛ بنا براين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان در تماس با مشتريان ايجاد مي شود.  بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانة سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. اولاً موجب مي شود كه تمام كاركنان در همة سطوح سازمان، كسب وكار وفعاليت ها، فرايند هاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوماً موجب مي شود كه همة كاركنان براي فعاليت در يك طريق خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند (Gronroos, 2000). دنيس (1995) بازاريابي دروني را نوعي فلسفة مديريت استراتژيك مي داند كه كار جذب، توسعه، انگيزه مند كردن و حفظ كاركنان مهم و برجسته را با فراهم كردن محيط كار با كيفيت و تأمين نياز هاي آنان، به انجام مي رساند. رفیق و احمد نیز بازاریابی داخلی را تلاشی برنامه ریزي شده با استفاده از یک رویکرد همانند بازاریابی جهت غلبه بر مقاومت هاي سازمانی در برابر تغییر و متوازن کردن ،انگیزه مند کردن و هماهنگی بین وظیفه اي و یکپارچه کردن کارکنان در جهت اجراي اثر بخش استراتژیهاي شرکتی و وظیفه اي به منظور ایجا د رضایت مشتري ازطریق فرایند ایجادکارکنان با انگیزه و مشتري محور تعریف می کنند(Mishra, 2010).  بازاريابي دروني یا داخلی از مهم ترين عواملي است كه مي تواند رفتا رها، نگرش ها و تعاملات كاركنان را در جهت ارائة هر چه بهتر كيفيت خدمات به كار گيرد، فلسفه بازاريابي دروني، اين مهم است كه كاركنان به عنوان مشتريان دروني در نظر گرفته شوند.  كاتلر (2006) بيان داشت كه خدمات مستلزم سه نوع بازاريابي بيروني، دروني و متقابل (رابطه مند) مي باشد . بازاريابي بيروني  شامل آماده كردن، قيمت گذاري، توزيع و ترفيع خدمات به مشتري مي باشد. بازاريابي متقابل مهارت كاركنان در خدمت رساني به مشتري را تشريح مي كند و بيش تر به رفتار كاركنان با مشتري مي پردازد. بازاريابي دروني آموزش و انگيزش كاركنان در ارائة خدمات را مدنظر قرار مي دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1384). به اعتقاد كاتلر بازاريابي دروني بايد از بازاريابي بيروني پيشي گيرد(Narver and Slater, 1990).  نارور و اسلا تر (1990) نیز بيان داشتند كه توسعة يك رويكرد بازاريابي دروني منجر به ايجاد فرهنگي مي شود كه به كاراترين و اثربخش ترين شكل ايجاد رفتار هايي مي كند كه منجر به تدارك خدمات برتر به مشتري خواهد شد (Hitt et al., 2007).بازاريابي دروني تلاشي است توسط سازمان كه براي آموزش و انگيزش كاركنان براي حفظ مشتريان انجام مي شود. اين موضوع بيشتر يك وظيفه مديريتي است تا يك وظيفه بازاريابي، اما با زاريابي ناميده مي شود زيرا لازم است تا سلسله عمليات بازاريابي به درستي انجام گيرد. بنا به نظر كاتلر، بازاريابي دروني موجب ارتقا بازاريابي خارجي مي گردد. زيرا بازاريابي دروني از اينكه تنها وعده خدمات عالي به مشتريان داده شود، قبل از اينكه كارمند آماده فراهم كردن آن باشد، جلوگيري مي كند (Cooper and Cronin, 2000). بنابراين در بازاریابی خدمات مهمترین جزء بازاریابی درونی است.  زماني كه سازمان منابع دروني و سرمايه هاي انساني متناسب با استراتژي ها و اهداف بازاريابي خود را نداشته باشد، دستيابي به اهداف بسيار مشكل خواهد شد. در نتيجه زماني استراتژي بازاريابي سازمان اثر بخش خواهد بود كه بازاريابي بيروني و دروني به طور نظام مند بررسي شوند (طباطبایی هنزایی واخوان، 1389).بازاريابي دروني بر روابط دروني مناسب بين افراد در همه سطوح سازمان متمركز است، بنابراين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان ايجاد مي شود. بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانه سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. نخست موجب مي شود كه تمام كاركنان در همه سطوح سازمان، فرايندهاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوم آن كه موجب مي شود تا همه كاركنان براي فعاليت در يك مسير خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند  (سيد جوادين و همکاران، 1389).بري و پاراسورامان   بازاريابي داخلی را نگاه به كاركنان به عنوان مشتريان دروني و نگاه به مشاغل را به عنوان محصولات دروني مي دانند به طوري كه خواسته ها و نيازهاي مشتريان برآورده شده و رضايت آن ها جلب گردد البته به شرط آن كه تمام اين امور در راستاي اهداف شركت باشد (Mosahab et al., 2010).قسمتهایی از پیشینه پژوهش:  ابزری و همکاران (2011) در پژوهشی با عنوان “تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی: از دیدگاه بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران ” به بررسی چگونگی اثرگذاری بازیابی داخلی بر تعهد سازمانی پرداختند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان داد که بازاریابی داخلی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازارگرایی بر تعهد سازمانی تاثیر می گذارد. بدان معنی که عوامل بازاریابی داخلی به طور مستقیم بر بازارگرایی و پس از آن بازارگرایی بر تعهد سازمانی به طور مستقیم تاثیر می گذارد.   تسای و وو  (2011) در پژوهشی با عنوان ” استفاده از بازاریابی داخلی در جهت ارتقاء تعهد سازمانی و کیفیت خدمات” ادراک پرستاران سه بیمارستان منطقه ای در تایوان را مورد بررسی قرار دادند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان می دهد که بازاریابی داخلی نقش مهمی در تبیین ادراکات کارکنان از تعهد سازمانی و کیفیت خدمات سازمان داشته است. بطوریکه بازاریابی داخلی هم بر تعهد سازمانی و هم بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. از این رو آنها پیشنهاد می کنند تا از بازاریابی داخلی در راستای نفوذ در کارکنان و در نتیجه کمک به ایجاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات بهتر استفاده شود.فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) بازاریابی        2-2) فرآیند بازاریابی         مرحله اول : درك بازار و نيازهاي مشتري          نيازها، خواسته ها، تقاضا ها            پيشنهادهاي بازاريابي             ارزش و رضايت           تبادل و ارتباط             بازار          مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری           انتخاب مشتری برای خدمتگذاری             انتخاب  طرح ارزش        مرحله سوم: ایجاد یک  استراتژی بازاریابی        مرحله چهارم: ايجاد رابطه سودمند با مشتري      مرحله پنجم: كسب ارزش از مشتريان        2-3) بازاريابي كل نگر         2-4) بازاریابی داخلی         2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی       2-6) ضرورت بازاریابی داخلی        2-7) عناصر بازاريابي داخلي        2-8) مدل های بازاریابی درونی        2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ      2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی           بازاریابی درونی نوع اول            بازاریابی درونی نوع دوم            بازاریابی درونی نوع سوم           بازاریابی درونی نوع چهارم        2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری         2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس        2-8-5)  مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق       2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي      پیشینه تحقیقاتمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی مقاله فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی پيشينه نظري مدل های باز

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پیشینه ومبانی نظری مفهوم و نظریه های مذهب

    پیشینه ومبانی نظری مفهوم و نظریه های مذهب دانلود پیشینه ومبانی نظری مفهوم و نظریه های مذهب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جهت گیری مذهبی فهرست مطالب : مفهوم و نظریه های مذهب…

  • بررسی نقش تلفیق فضای سبز و محیط مصنوع در میزان تعاملات اجتماعی ساکنین مجتمع ها

    بررسی نقش تلفیق فضای سبز و محیط مصنوع در میزان تعاملات اجتماعی ساکنین مجتمع ها دانلود بررسی نقش تلفیق فضای سبز و محیط مصنوع در میزان تعاملات اجتماعی ساکنین مجتمع ها دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد هوش سازمانی و عملکرد کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد هوش سازمانی و عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد هوش سازمانی و عملکرد کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : هوش سازمانی…

  • پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو

    پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو دانلود پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو ، در حجم 14…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ ایثار و شهادت 2 - 1 . مفهوم…

  • قالب پاورپوینت کامپیوتر 1

    قالب پاورپوینت کامپیوتر 1 دانلود قالب پاورپوینت کامپیوتر 1 دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کامپیوتر 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …  …

  • پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماری سرطان

    پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماری سرطان دانلود پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماری سرطان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وبیماری سرطان فصل…

  • بررسي تاثير انتشار درصد هاي مختلف سهام ‏جايزه بر بازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورس

    بررسي تاثير انتشار درصد هاي مختلف سهام ‏جايزه بر بازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورس برچسب ها: بررسي تاثير انتشار درصد هاي مختلف سهام ‏جايزه بر بازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورسبازدهي سهام شركت‌هاي پذيرفته ‏شده در بورسعوامل…

  • پاورپوینت رويكرد شناختي – رفتاري به اختلالات شخصيت

    پاورپوینت رويكرد شناختي – رفتاري به اختلالات شخصيت برچسب ها: تکنیکهای درمان شناختی رفتاریپاورپوینت درمان شناختی رفتاریجلسات درمان شناختی رفتاریدرمان شناختی رفتاری pdfتکنیک های درمان شناختی رفتاریمراحل درمان شناختی رفتاریپروتکل درمان شناختی رفتاری افسردگیکتاب درمان شناختی رفتاری رفتن به سایت…

  • پاورپوینت ساختار دولت و ساختار اجرائي آن در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

    پاورپوینت ساختار دولت و ساختار اجرائي آن در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران برچسب ها: ارکان نظام جمهوری اسلامی ایرانقانون اساسی جمهوری اسلامی ایرانقانون اساسی چیستقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران pdfتحقیق در مورد قانون اساسیچه کسانی قانون اساسی را نوشتندفهرست…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 4

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت مقایسه تطبیقی ارائه رشته علوم كامپیوتر در دانشگاه آكسفورد با رشته مهندسی نرم‌افزار شریف

    پاورپوینت مقایسه تطبیقی ارائه رشته علوم كامپیوتر در دانشگاه آكسفورد با رشته مهندسی نرم‌افزار شریف برچسب ها: دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه آكسفورددانشكده‌ها و رشته‌های مربوط به علوم كامپیوتر در دو دانشگاهدروس رشته علوم كامپیوتر در دانشگاه آكسفورددروس رشته مهندسی…

  • پاورپوینت رودکی و منوچهری -رشته ادبیات فارسی

    پاورپوینت رودکی و منوچهری -رشته ادبیات فارسی برچسب ها: رودکی منوچهری لفظی معنوی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رودکی و منوچهری -رشته ادبیات فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل  پاورپوینت رودکی و منوچهری  با كوشش:…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری نوآوری گرایی,پیشینه پژوهش نوآوری گرایی,پیشینه تحقیق نوآوری گرایی,چارچوب نظری نوآوری گرایی,فصل دوم پایان نامه نوآوری گرایی,مبانی نظری نوآوری گرایی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی در ادارات دولتی

    بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی در ادارات دولتی برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی در ادارات دولتیپروژه بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي

    دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي برچسب ها: پيچيدگي محاسباتي الگوريتمهاي كلاسيك در برابر الگوريتمهاي كوانتوميگيتهاي كوانتوميمحاسبات كوانتومي نمونه هايي از مسائل بهينه سازي (NP)كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي رفتن به…

  • پاورپوینت آشوب در مدیریت

    پاورپوینت آشوب در مدیریت دانلود پاورپوینت آشوب در مدیریت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشوب در مدیریت ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اجرای صحیح سیستم پاداش در شرایط…

  • بررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

    بررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکردتحقیق بررسی یادگیری سازمانیبررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مراحل امحاي اوراق قابل امحاء

    دانلود پاورپوینت با موضوع مراحل امحاي اوراق قابل امحاء برچسب ها: نحوه امحاء اسنادنمونه فرم امحاء اوراق امتحانیدستورالعمل امحاء اسناد اداریآیین نامه امحاء اسنادقانون امحاء اسناد دولتیقانون امحاء اسناد مالیصورتجلسه امحاء اوراق امتحانیمدت نگهداری اسناد مالی رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع چگونگی رشد هنر در تمدن اسلامی و تأثیر آن بر تمدن غربی

    دانلود پاورپوینت با موضوع چگونگی رشد هنر در تمدن اسلامی و تأثیر آن بر تمدن غربی برچسب ها: مقاله تاثیر تمدن اسلامی بر تمدن غربتاثیر پزشکی اسلامی در تمدن غربتأثير فرهنگ و تمدن اسلامي در شكل گيري تمدن مدرن غربتاثیر…

  • پاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری

    پاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهریمشارکت شهروندان در امور شهریپاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری (مفاهیمالزامات و موانع)مشارکت شهروندان ورکشاپشهرسازیپاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مشارکت…

  • پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی

    پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی برچسب ها: پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسیتعریف روانشناسیمفهوم مدیریتاهمیت روانشناسی سازمانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسیقالب…

  • نمونه سئوالات مهارتهاي سالم زيستن

    مهارتهای سالم زیستن دانلود فایل اصلی نمونه سئوالات مهارتهاي سالم زيستن از سایت دانلود فایل نمونه سوالات مهارت های سالم زیستن در حجم 21 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از سولات زیر: 1-عملكرد روش‌هاي…

  • دانلود پرسشنامه میزان بی ثباتی در ازدواج (احتمال طلاق)

    احتمال طلاق,بی ثباتی در ازدواج,پرسشنامه احتمال طلاق,پرسشنامه ازدواج,پرسشنامه ازدواج دانشجویی,پرسشنامه ازدواج موفق,پرسشنامه بی ثباتی ازدواج,پرسشنامه طلاق,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه میزان بی ثباتی در ازدواج (احتمال طلاق) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه میزان بی ثباتی در ازدواج…

  • پاورپوینت جامع و کامل دين شناسي، نبوت،امامت

    پاورپوینت جامع و کامل دين شناسي، نبوت،امامت برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل دين شناسي نبوتامامت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کامل دين شناسي، نبوت،امامت دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت…

  • پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی

    پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آشنایی با شبکه…

  • پاورپوینت تحلیل و جمع آوری اطلاعات به روش SWOT

    SWOT,پاورپوینت SWOT,پاورپوینت تحلیل و جمع آوری اطلاعات به روش SWOT,پاورپوینت جداول SWOT,تحلیل و جمع آوری اطلاعات به روش SWOT,جمع آوری اطلاعات به روش SWOT,دانلود پاورپوینت تحلیل و جمع آوری اطلاعات به روش SWOT,روش SWOT,شهرسازی دانلود فایل اصلی پاورپوینت تحلیل و…

  • بررسی رابطه فرصت های رشد و پایداری سود در ارزشگذاری جریان نقدی آزاد

    بررسی رابطه فرصت های رشد و پایداری سود در ارزشگذاری جریان نقدی آزاد برچسب ها: فرصت های رشد پایداری سود ارزشگذاری جریان نقدی آزاد بازده سهامپایان نامه بررسی رابطه فرصت های رشد و پایداری سود در ارزشگذاری جریان نقدی آزادپروژه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و اختلال وسواس – بي اختياري (فصل دوم)

    پيشينه مطالعه بي اختيا,پیشینه پژوهش اختلال وسواس بي اختياري و هوش هیجانی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري,فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري,مبانی نظری اختلال وسواس بي اختياري و…

  • فایل پاورپوینت آشنایی با بتن ویژه

    فایل پاورپوینت آشنایی با بتن ویژه برچسب ها: دانلود پاورپوینت بتن ویژهبتن ویژهپاورپوینت سمینار بتن ویژهبتن سبزمعرف یتن ویژهافزودنی های بتنروان کننده هامیکروسیلیسبتن خود تحکیم یافتهپاورپوینت آشنایی با بتن ویژه رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت آشنایی با بتن ویژه…

  • بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت

    بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت برچسب ها: الگوهای ارتباطی خانوادهباورهای شناخت شناسیانگیزش پیشرفت تحصیلیانواع الگوهای ارتباطیپرسشنامه الگوهای ارتباطی خانوادهالگوهای ارتباطی خانواده چیستبررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 8

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 8 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 8 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 8 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری

    پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ورضایتمندی مشتری فصل…

  • پاورپوینت دیوارها در ساختمان

    پاورپوینت دیوارها در ساختمان برچسب ها: پاورپوینت انواع دیواردیوار آجریدیوار بتنیدیوار پیش ساختهدیوار ساختماندیوار برشینکات اجرایی دیوار در ساختمان هادیوار جداکنندهدیوار خاکیپانل سه بعدیپاورپوینت معرفی دیوارپاورپوینت دیوار ساختمانیپاورپوینت آشنایی با دیوارهادیوار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دیوارها در ساختمان دسته…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی سراي مهر (خانه سالحی خوابگاه دانشجويي

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی سراي مهر ( خانه سالمندان ),دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله معماری طراحی سراي…