مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری کودکان استثنايي و کم توان ذهني

    پیشینه و مبانی نظری کودکان استثنايي و کم توان ذهني دانلود پیشینه و مبانی نظری کودکان استثنايي و کم توان ذهني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کودکان استثنايي و…

  • پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری

    پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری، در حجم 202 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شبیه‌سازی چه به صورت دستی چه به صورت…

  • دانلود پرسشنامه هوش معنوی کینگ SISRI 2008

    پرسش,پرسشنامه هوش معنوی 29 سوالی,پرسشنامه هوش معنوی امرام,پرسشنامه هوش معنوی بدیع و همکاران,پرسشنامه هوش معنوی جامع (isis),پرسشنامه هوش معنوی عبدالله زاده,پرسشنامه هوش معنوی کودکان,پرسشنامه هوش معنوی کینگ 2008,دانلود رایگان پرسشنامه هوش معنوی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه هوش معنوی کینگ…

  • تحقیق بنیادگرایی سلفی؛ روش شناسی معرفتی (روش شناسی فهم دین)

    بنیادگرایی سلفی,بنیادگرایی و اسلام گرایی,پروژه بنیادگرایی سلفی,تبارشناسی بنیادگرایی,تحقیق بنیادگرایی سلفی,جامعیت دین (نظریه حداکثری دین),روش شناسی معرفتی (روش شناسی فهم دین) دانلود فایل اصلی تحقیق بنیادگرایی سلفی؛ روش شناسی معرفتی (روش شناسی فهم دین) از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق بنیادگرایی…

  • ادبیات نظری تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس (فصل دوم)

    ادبیات نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,چارچوب نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,فصل دوم پایان نامه شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,مبانی نظری شواهد و قضاوت حرفه…

  • بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاک

    بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاک برچسب ها: آموزش سازمانی اثربخشی آموزشی توانمندسازیپایان نامه بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاکپروژه بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " ترجمه متون و گرامر زبان سوم دبیرستان"

    ترجمه ی دروس زبان 3,جزوه زبان انگلی,جزوه زبان کنکور,جزوه کامل زبان 3 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی3,زبان 3 کنکور,زبان انگلیسی 3 دبیرستان برای کنکور,زبان انگلیسی3 در کنکور,زبان سوم دبیرستان,گرامر زبان انگلیسی3 برای کنکور,گرامر کامل زبان 3 دانلود فایل اصلی جزوه تایپ…

  • ادبیات نظری تحقیق تقلب و قانون

    ادبیات نظری تحقیق تقلب و قانون دانلود ادبیات نظری تحقیق تقلب و قانون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبیات نظری تحقیق تقلب و قانون فصل دوم : دلایل نظریه پذیرش تقلب نسبت به…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مالی شخصی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مالی شخصی برچسب ها: کتاب مدیریت مالی شخصیآموزش مدیریت مالی شخصیبرنامه ریزی مالی شخصینرم افزار مدیریت مالی شخصینحوه مدیریت مالی خانوادهموفقیت مالی شخصیمدیریت پول شخصیقانون مدیریت مالی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مولفه های فراشناخت، شادکامی و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,شادکامی وساز,شادکامی وسازگاری (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی

    ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی دانلود ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - تعریف رسانه برای شناخت و معرفت بیشتر درباره یک موضوع…

  • پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت

    پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت دانلود پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد و توسعة اقتصادي و آموزش فني و حرفه اي

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد و توسعة اقتصادي و آموزش فني و حرفه اي دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد و توسعة اقتصادي و آموزش فني و حرفه اي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحلیل محتوا

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحلیل محتوا دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحلیل محتوا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تحلیل محتوا تحلیل محتوا از تکنیک‌های مربوط به روش اسنادی در پژوهش علوم اجتماعی می‌باشد…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی مجتمع سینمایی جوانان و نوجوانان

    برنامه فیزیکی مجتمع سینمای,رساله معماری طراحی مجتمع سینمایی جوانان ونوجوانان,ظوابط و استانداردهای طراحی مجتمع سینمایی جوانان و نوجوانان,کاملترین پایان نامه طراحی مجتمع سینمایی جوانان و نوجوانان,مطالعات معماری طراحی مجتمع سینمایی جوانان و نوجوانان دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماری…

  • پاورپوینت عملکرد اینورتر شبکه کوچک در حالت قطع و وصل شبکه

    پاورپوینت عملکرد اینورتر شبکه کوچک در حالت قطع و وصل شبکه دانلود پاورپوینت عملکرد اینورتر شبکه کوچک در حالت قطع و وصل شبکه دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت عملکرد اینورتر شبکه…

  • نقشها و وظایف خانواده در تعلیم و پرورش کودکان

    تعلیم و پرورش دانلود فایل اصلی نقشها و وظایف خانواده در تعلیم و پرورش کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق نقشها و وظایف خانواده در تعلیم و پرورش کودکان در حجم 77 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه های شخصیت و رشد شخصیت (فصل دوم )

    ادبیات نظری دیدگاههای شخصیت و رشد شخصیت,چارچوب نظری شخصیت و رشد شخصیت,دیدگاههای شخصیت و رشد شخصیت,فصل دوم پایان نامه درباره شخصیت و رشد شخصیت,مبانی نظری دیدگاههای شخصیت و رشد شخصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق دیدگاه های شخصیت و…

  • پاورپوینت محاسبات دارویی

    پاورپوینت محاسبات دارویی برچسب ها: پاورپوینت محاسبات دارویی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت محاسبات دارویی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت محاسبات داروییقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 35قسمتی از پاورپوینتمحاسبات داروییدوز دستور داده شده    دوز …

  • بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان

    جمعیت خانواده,وضعیت تحصیلی دانلود فایل اصلی بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان در حجم 37 صفحه و در قالب word  ,…

  • پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی

    پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی دانلود پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 16 1 - 2 بانک 17 2 - 2 نقش…

  • مبانی نظری جوی عاطفی

    مبانی نظری جوی عاطفی دانلود مبانی نظری جوی عاطفی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری جوی عاطفی خانواده فصل دوم - بررسي پيشينه وادبيات پژوهش بررسي آخرين پژوهش هاي انجام شده درزمينه…

  • پاورپوینت عملیات های مهم جنگ جهانی دوم

    پاورپوینت عملیات های مهم جنگ جهانی دوم برچسب ها: عملیاتجنگ جهانیجنگ جهانی دومجنگ جهانی pptدفاعجنگدفاع مقدسعلت جنگ جهانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عملیات های مهم جنگ جهانی دوم دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • چارچوب نظری تحقیق و سوابق تحقیقاتی مفاهیم شخصیت و دلزدگی زناشویی (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش بررسی دلزدگی زناشویی در زنان,پيشينه تحقيق دلایل دل‌زدگی زناشویی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلزدگی زناشویی ( فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد بررسی دلزدگی زناشویی د,مباني نظري دلزدگی زناشویی چیست؟ دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری اخلاق حرفه ای,پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای,پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای,چارچوب نظری اخلاق حرفه ای,فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای,مبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم…

  • ارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگری

    ارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگری برچسب ها: برنامه ریزی استراتژیک جاذبه گردشگریارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگریپایان نامه ارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگریپروژه ارائه ی مدل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی (فصل دوم )

    ادبیات نظری سود گزارش شده و سود واقعی,پیشینه پژوهش سود گزارش شده و سود واقعی,پیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی,چارچوب نظری سود گزارش شده و سود واقعی,فصل دوم پایان نامه سود گزارش شده و سود واقعی,مبانی نظری سود…

  • قالب پاورپوینت ریه شماره 4

    قالب پاورپوینت ریه شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت ریه شماره 4 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته

    پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته برچسب ها: پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفتهعصر اطلاعاتتعريف داده اطلاعات و دانشفرايند ارتباط بين داده اطلاعات و دانشاطلاعات و سازمان اطلاعات و سطوح مديريتويژگي‌هاي اطلاعات مناسب و مربوطسيستم‌هاي اطلاعاتي و سيستم‌هاي اطلاعاتي مديريت…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات از دیدگاه واقع بینانه

    پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات از دیدگاه واقع بینانه برچسب ها: مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات از دیدگاه واقع بینانهمدیریت پروژه های فناوری اطلاعات از دیدگاه واقع بینانهسنجش موفقيت برنامه ريزي فناوري اطلاعاتچالشها و مشکلات فناوری اطلاعات در ایران…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعارف ومفاهیم سلامت روانی

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعارف ومفاهیم سلامت روانی دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعارف ومفاهیم سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت روانی 2 - 2 - 1 . تعریف سلامت روانی…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: تعادل بار وظایف الهام گرفته از رفتار زنبور عسل در محیط محاسبات ابری

    09358978227,Honey bee behavior inspired load balancing of tasks in cloud computing environments,تعادل بار وظایف الهام گرفته از رفتار زنبور عسل در محیط محاسبات ابری,دانلود مقاله انگلیسی,دانلود مقاله رایانش اب,رایانش ابری,محاسبات ابری,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: تعادل بار…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکنو لوژی آموزشی،تدریس ویادگیری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکنو لوژی آموزشی،تدریس ویادگیری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکنو لوژی آموزشی،تدریس ویادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکنو لوژی آموزشی ، تدریس ویادگیری فصل…

  • پاورپوینت با موضوع ازدواج

    پاورپوینت با موضوع ازدواج دانلود پاورپوینت با موضوع ازدواج دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صداقت از مهمترین عوامل موفقیت در ازدواج است و اگر دو طرف، از همان ابتدا صادقانه با یکدیگر روبرو…

  • دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای c ++) ترجمه شده توسط جعفر نژاد قمی

    پاورپوینت طراحی الگوریتم جعفرنژاد قمی,دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم نیپولیتان ترجمه جعفرنژاد قمی,دانلود رایگان کتاب الگوریتم و فلوچارت جعفرنژاد قمی,دانلود کتاب مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها جعفرنژاد قمی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای…