تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • جزوه کامل حسابان یازدهم

    آموز,بهترين کتاب آموزش حسابان یازدهم,جزوه حسابان جديد,حسابان جزوه,حل المسائل حسابان,دانلود حل المسائل حسابان,دانلود کتاب حسابان,دانلود کتاب حسابان سوم رياضي,کتاب حسابان یازدهم,کتاب درسي حسابان یازدهم,نمونه سوالات امتحاني حسابان یازدهم دانلود فایل اصلی جزوه کامل حسابان یازدهم از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری توانبخشی

    پیشینه و مبانی نظری توانبخشی دانلود پیشینه و مبانی نظری توانبخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توانبخشی ﻃﺒﻖﮔﺰارش ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ( WHO ) ﻳﺎ ﺣﺪود 10درﺻﺪ ﺟﻤﻌﻴﺖ ﺟﻬﺎن ( 650 میلیون نفر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و هوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),رضایت زناشویی وهوش هیجانی دانلود فایل…

  • دانلود مقاله بررسی تأثیر و تأثّر فرآیند طراحی دیجیتال بر کیفیت فضاهای معماری

    بررسی تأثیر و تأثّر فرآیند طراحی دیجیتال بر کیفیت فضاهای معماری,پروژه بررسی تأثیر و تأثّر فرآیند طراحی دیجیتال بر کیفیت فضاهای معماری,دانلود مقاله بررسی تأثیر و تأثّر فرآیند طراحی دیجیتال بر کیفیت فضاهای معماری,معماری دیجیتال دانلود فایل اصلی دانلود مقاله…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز

    دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز برچسب ها: علف های هرز ایراناسامی علف های هرزانواع علف های هرزپاورپوینت علف های هرزعلف هرزدانلود فیلم علفهای هرز رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع علفهاي هرز دسته بندي : مهندسی کشاورزی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پيس ميكر

    دانلود پاورپوینت با موضوع پيس ميكر برچسب ها: پیس میکر اکسترنالپیس میکر خارجیانواع پیس میکرپیس میکر دائمیپیس میکر موقتقیمت پیس میکرپیس میکر ppmعوارض پیس میکر رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پيس ميكر دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی ابعاد کمال گرایی (فصل 2)

    ابعاد کمال گرایی,ازدواج با افراد کمال گرا,پيشينه نظري,تست کمال گرایی,دانلود مباني نظري ابعاد کمال گرایی,کمال گرایی pdf,کمال گرایی در ازدواج,کمال گرایی مثبت,مباني نظري درمان کمال گرایی,مباني نظري و پيشينه پژوهش کمال گرایی,مقالات کمال گرایی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و…

  • پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه

    پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه دانلود پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه (Shuffled Frog Leaping Algorithm) ، در حجم 53 اسلاید قابل ویرایش. …

  • بررسی پیش‌بینی توانمندسازی براساس ساختار سازمانی و مدیریت دانش در بین کارکنان

    بررسی پیش‌بینی توانمندسازی براساس ساختار سازمانی و مدیریت دانش در بین کارکنان برچسب ها: تحقیق توانمند سازیمقاله ساختار سازمانیپروژه مدیریت دانشمبانی نظری تسهیم دانشبررسی پیش‌بینی توانمندسازی براساس ساختار سازمانی و مدیریت دانش در بین کارکنانابعاد توانمندسازی از دیدگاه های مختلفمبانی…

  • ادبیات نظری تحقیق مفاهیم و تئوری های رهبری خدمتگذار (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق مفاهیم و تئوری های رهبری خدمتگذار,پيشينه پژوهش ویژگی های رهبران خدمتگزار,پيشينه تحقيق تئوری رهبری خدمتگزار,پيشينه نظري ره,چارچوب نظري نظریه رهبری خدمتگزار,فصل دوم پايان نامه اهمیت رهبری خدمتگزار,مباني نظري تعریف رهبری خدمتگزار دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق…

  • پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی (هیدرانت)

    پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی (هیدرانت) دانلود پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی (هیدرانت) دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شناخت و کاربرد شیرهای آتش نشانی(هیدرانت) ، در حجم 83 اسلاید…

  • پاورپوینت فلسفه آفرینش

    پاورپوینت فلسفه آفرینش دانلود پاورپوینت فلسفه آفرینش دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت فلسفه آفرینش،در حجم 104 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: یکی از اساسی ترین پرسش هایی که گاه ذهن هر…

  • بررسی نقش کیفیت گزارشگری در کاهش اثر محدودیتا سیاست تقسیم سود روی تصمیمات سرمیه گذاری

    بررسی نقش کیفیت گزارشگری در کاهش اثر محدودیتا سیاست تقسیم سود روی تصمیمات سرمیه گذاری برچسب ها: کیفیت گزارشگری مالی سیاست تقسیم سود سرمایه گذاری کل سرمایها گذاری سرمایه ای سرمایه گذاری تحقیق وتوسعه رفتن به سایت اصلی بررسی نقش…

  • دانلود مقاله ارزیابی روش های جستجو و انتخاب وب سرویس

    ارزیابی,انتخاب,جستجو,دانلود,روش,سرویس,مقاله,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی روش های جستجو و انتخاب وب سرویس از سایت دانلود فایل چکیده خدمات وب(وب سرویس) فناوری های کلیدی برای کاربردهای وب هستند که با استفاده از معماری مبتنی بر خدمات (SOA) طراحی شدهاند.بسیاری…

  • بررسی تطبیقی در مورد فرهنگ سازمانی در شرکتهای با مالکیت دولتی و خصوصی

    بررسی تطبیقی در مورد فرهنگ سازمانی در شرکتهای با مالکیت دولتی و خصوصی برچسب ها: فرهنگ سازماني شرکتهای دولتی شرکتهای خصوصيبررسی تطبیقی در مورد فرهنگ سازمانی در شرکتهای با مالکیت دولتی و خصوصیتحقیق مدیریتپایان نامه بررسی تطبیقی در مورد فرهنگ…

  • مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری

    مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری دانلود مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری 2 - 1…

  • بررسي تأثير آموزش پيش‏دبستاني بر يادگيري مهارتهاي رواني ـ حركتي و سازگاري اجتماعي دانش‏آموزان دوره

    پیش دبستانی,حرکتی,مهارتهای روانی دانلود فایل اصلی بررسي تأثير آموزش پيش‏دبستاني بر يادگيري مهارتهاي رواني ـ حركتي و سازگاري اجتماعي دانش‏آموزان دوره از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي تأثير آموزش پيش‏دبستاني بر يادگيري مهارتهاي  رواني ـ حركتي و سازگاري اجتماعي دانش‏آموزان…

  • تحقیق گالیله

    تحقیق گالیله دانلود تحقیق گالیله دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل یکی از اولین کشفیات علمی گالیله، حرکت آونگی است. او روزی در مطالعه متوجه حرکت لوستری بر اثر نیروی باد شد و به نظم حرکتی آن…

  • پاور پوینت بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در رشته ی نظری ( ریاضی – تجربی – انسانی

    پاور پوینت بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در رشته ی نظری ( ریاضی – تجربی – انسانی برچسب ها: آمار تجربی انسانی نظری چارک میانهمیانگین رفتن به سایت اصلی پاور پوینت بررسی آماری در مورد سطح…

  • پایان نامه بررسی طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز

    پایان نامه طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی,دانلود طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز,طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی,طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز,عمارت زینت الملک شیراز دانلود…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت فناوری اطلاعات

    پروژه کارافرینی تاسیس شرکت فناوری اطلاعات,دانلود طرح توجیهی it,دانلود طرح توجیهی فناوری اطلاعات,طرح توجیهی رشته فناوری اطلاعات,طرح توجیهی شرکت فناوری اطلاعات,طرح جامع فناوری اطلاعات شرکت,طرح کسب و کار IT,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی…

  • پاورپوینت جایگاه SDI های بخشی در SDI جمهوری اسلامی ایران

    پاورپوینت جایگاه SDI های بخشی در SDI جمهوری اسلامی ایران دانلود پاورپوینت جایگاه SDI های بخشی در SDI جمهوری اسلامی ایران دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی جایگاه SDI های بخشی…

  • پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن

    پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن دانلود پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اخلاق 2 - 1 - 1 -…

  • پیشینه و مبانی نظری روان شناختی مزاح و شوخ طبعی

    پیشینه و مبانی نظری روان شناختی مزاح و شوخ طبعی دانلود پیشینه و مبانی نظری روان شناختی مزاح و شوخ طبعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان شناختی مزاح…

  • پاورپوینت کروماتوگرافی گازی

    پاورپوینت کروماتوگرافی گازی دانلود پاورپوینت کروماتوگرافی گازی دسته بندي : صنعتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کروماتوگرافی گازی ،در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه ای برکروماتوگرافی  جداسازی اجزای یک مخلوط از طریق توزیع انتخابی اجزاء…

  • بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی- اجتماعی گردشگری

    اجتماعی گردشگری,پایان نامه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین,پایان نامه دینداری اسلامی,پروژه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساک,تحقیق بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی,مبانی نظری دینداری اسلامی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

    پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی دانلود پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : خودتنظیمی : 3 - 3 - 1 ) خود تنظیمی رفتار : ویژگی یادگیرندگان خودنظم جو…

  • پاورپوینت سیستم مراقبت از بیماریها در بلایا

    پاورپوینت سیستم مراقبت از بیماریها در بلایا برچسب ها: تحقیق در مورد بیماری های واگیردارپیشگیری از بیماری های واگیردارسیستم مراقبت از بیماریها در بلایاکاربردهای سیستم مراقبت واکسیناسیون و برنامه هاى ایمنسازىطبقه بندی بیماری ها بر حسب نوع بلایای طبیعی رفتن…

  • گزارش کارآموزی شرکت تعاونی

    شرکت تعاونی,کارآموزی,گزارش کارآموزی شرکت تعاونی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت تعاونی از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی شرکت تعاونی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر: فهرست مطالب مقدمه                                                                                                                                      …

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق افشا و مفهوم آن در حسابداری ساختار مالکیت و سودآوری و تاثیر آن بر افشاء

    پيشينه پژوهش نظریه های سودآوری,چارچوب نظري دی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق افشا و مفهوم آن در حسابداری ساختار مالکیت و سودآوری و تاثیر آن بر افشاء,فصل دوم پايان نامه بررسی سودآوری و تاثیر آن بر افشاء,مباني نظري نظریه ها…

  • تحقیق رقابت در بازار کار

    بازار کار,رقابت دانلود فایل اصلی تحقیق رقابت در بازار کار از سایت دانلود فایل تحقیق رقابت در بازار کار در حجم 70 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:نقاط قوت و ضعف داخلي:مقدمه:نقاط…

  • پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

    GIS,GIS و AHP,برنامه ریزی شهری و منطقه ای,پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی,پاورپوینت شهرسازی,پروژه برنامه ریزی شهری و منطقه ای,تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی,دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی,نحوه تلفیق GIS و AHP…

  • پاورپوینت من مسئول هستم درس2مطالعات هفتم

    پاورپوینت من مسئول هستم درس2مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت من مسئول هستممطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت من مسئول هستم درس2مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت من مسئول هستم      درس2مطالعات…

  • تحقیق بررسی تفاوت سازگاری زنان و کودکان درخانواده های درگیر طلاق رسمی و طلاق عاطفی

    ابعاد سازگاري,اختلافات زن,پایان نامه سازگاری زناشویی,تحقیق بررسی تفاوت سازگاری زنان و کودکان درخانواده های درگیر طلاق رسمی و طلاق عاطفی,تعارض ناشي از طلاق عاطفي,عوامل موثر بر اختلاف زناشويی,مبانی نظری سازگاری,مبانی نظری طلاق,نظريه هاي طلاق دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تفاوت…

  • آمار و احتمالات قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت

    آمار و احتمالات قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت برچسب ها: کارگاه قطعات= آمار احتمال شرکت رفتن به سایت اصلی آمار و احتمالات قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل…